Székesfehérváron nyitott az Espress It by CSC

Az Espress It kávézók termék szortimentjének törzsét a 26 féle kávés és meleg italok, shakek, üdítők és a 12 darabos, saját márkás tea-portfólió alkotják, amihez jönnek az édességek, melyek választékának meghatározása egyéni megegyezés és a franchise partnerek preferenciái alapján történik.
Hétfő
2016.07.04.
Összességében már országszerte 13 helyszínen van jelen az idén tavasszal indított kávéházi koncepció.
 

Több évtizedes tapasztalatait felhasználva, 2016 tavaszán indította útjára legújabb kávézó koncepcióját a Coffeeshop Company, elsősorban már működő vendéglátó ipari egységek tulajdonosai számára. A komplett kávéházi csomagot kínáló Espress it by CSC koncepció már most országszerte 12 szerződött partner egységében működik (a termékek és receptúrák a választék részévé váltak), a múlt héten pedig Székesfehérváron elindult az első olyan újonnan nyitott helyszín is, ahol az Espress It koncepciót választották.

Legújabb partnerünk egy olyan székesfehérvári üzlethelyiséget vásárolt meg, ahol korábban egy magas színvonalú étterem és söröző működött, szintén franchise rendszerben. Partnerünk az ingatlant teljesen felújította és korszerűsítette, illetve a jelenlegi divatnak megfelelően egy casual éttermet alakított ki. Ennek része a CSC Espress It koncepciója, mely a minőségi kávé és kávéitalok, valamint szolgáltatások összességében merül ki” – avatott be Szabó Gyula a magyarországi hálózat vezetője, aki hozzátette, „az arculatot egy belsőépítész csapat szabta a mai igényekhez a tulajdonos elképzeléseivel harmóniában. Az arculat az Espress It koncepciónak nem része, csak javaslatokat és ötleteket adunk.

A Coffeeshop Company Espress It koncepcióját választó partnerek az építészeti és arculati tanácsadás mellett olyan további támogatásokat vehetnek igénybe, mint az új, professzionális kávéházi technológia (legmagasabb minőséget képviselő eszpresszó gépek, darálók, stb.), training és gasztronómiai oktatás, munkaruha, porcelán és üveg szervír eszközök vagy a folyamatos fejlesztések és innováció. Ez utóbbi különösen fontos részét képezi a koncepciónak, és mind a portfólió rendszeres megújulásában, mind pedig a marketing megoldásokban tetten érhető.

Az Espress It by CSC technológiai szett ára 9120 €, ami magába foglalja (a fentieken túl) a szett leszállítását és beszerelését, rendszeres szervizt és gépbeállítást, az üzemeltető személyzet betanítását, havi logisztikát, valamint a technológia 5 év utáni cseréjének vagy megvásárlásának lehetőségét is. Ráadásul a franchise partnerek rendszeres franchise díj nélkül élvezhetik a folyamatos támogatást.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.