Jól kezd a Hard Rock Café
A budapesti egységben havonta átlagosan 15-16 ezer ember fordult meg a decemberi nyitás óta. Ezzel az eredménnyel az előzetes várakozásokat 100 százalékkal meghaladta az amerikai étteremlánc egyetlen magyar éttermének árbevétele. Antonio Bautista, a Hard Rock Café európai vezetője azt nyilatkozta a Napi Világgazdaságnak, hogy azt sem tartja elképzelhetetlennek, hogy a nyári időszakban még magasabb lesz a látogatottság, és akár a havi 30-35 ezres vendégszámot is elérheti.
Antonio Bautista továbbá elmondta a lapnak azt is , hogy az étteremlánc a válság időszakában az európai piacainak majdnem mindegyikén növekedést ért el. „A lánc által képviselt speciális szegmens viszonylag rezisztensnek bizonyul a válságkörülményekkel szemben, néhány országban 2010 és 2011 az ottani egység történetének legjobb eredményét hozta.”
Magyarországon egyelőre nem bővíti tovább hálózatát a Hard Rock, azonban az elkövetkezendő öt évben az európai térség minden fővárosában terveznek nyitni egységet. Az Európában található Hard Rock Caféknak durván 40 százalékát üzemeltetik franchise rendszerben és a budapesti étterem is ebbe a körbe sorolható: a franchise licence-t birtokló, varsói és krakkói üzleteket működtető lengyel cég nyitotta meg. Az alapanyagok beszerzése többnyire a helyi piacokról történik, azonban például a hamburgerekhez használt marhahúst az egész Európát ellátó beszállítótól vásárolják.
Forrás: Napi Világgazdaság
(a.c.)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.