Még nem kelt el a Dairy Queen

A DQ termékválasztékában a fagylalt-alapú édességek mellett hamburgereket és más meleg snackek-et is találunk.
Hétfő
2012.05.21.
A nagy múltú amerikai gyorsétterem hálózat továbbra is keresi mester franchise átvevőjét Magyarországon.
 

Itthon kevésbé ismertek a Dairy Queen (DQ) éttermek, ami leginkább annak köszönhető, hogy az európai piacon mindeddig nem terjeszkedett a vállalat, azonban már hónapok óta keresi franchise partnerét, akinek irányítása alatt megkezdheti működését a közép-kelet-európai régióban. Amir Kremer, a DQ nemzetközi üzletfejlesztésért felelős alelnöke azt nyilatkozta, hogy mivel a cég nem csak Magyarországon, hanem Lengyelországban, Csehországban, és Oroszországban is tervezi a piacra lépést, ideális lenne – de nem kizáró ok - ha a leendő franchise partner több országban is tudna éttermet nyitni.

A Dairy Queen éttermek története egészen 1938-ig nyúlik vissza, amikor John Fremont McCollough feltalálta a „csavaros fagyigépet”. Meggyőzte barátját, Sheb Noble-t, hogy fagylaltozójában kezdje el árusítani az újszerű eljárással készült édességet, amiből két óra leforgása alatt 1600-at értékesítettek. A sikertől felbátorodva, két év szervezés után 1940-ben Noble és McCollough megnyitotta az első Dairy Queen üzletet, ami azóta 6000 egységgel működő nemzetközi hálózattá nőtte ki magát.

A DQ leginkább különleges fagylaltjairól és más édességeiről híres, de emellett kínálnak hamburgereket és különböző meleg snackeket is. Olyan hálózatokat nevezhetünk a DQ konkurenciájának, mint a Ben & Jerry’s vagy a Baskin - Robbins, amelyek jelenleg nincsenek jelen a magyar piacon. „Ezek a márkák többnyire prémium árkategóriát képviselnek, mellyel ellentétben a DQ mérsékeltebb árakkal dolgozik és a hétköznapi gyorséttermek sorába pozícionálja magát. Ennek ellenére az éttermek kialakítása igényesebb, és hangulatosabb a megszokottnál.”

A leendő üzleti partnernek kell kiépítenie és üzemeltetnie a hazai éttermeket, de nem kikötés vele szemben, hogy legyen vendéglátós múltja. A DQ helyi csapata támogatni fogja többek között a marketing, üzemeltetés, beszerzés és kutatás-fejlesztés területein.
„Segítünk egy olyan stratégia felépítésében, amivel nem csupán bevezetjük a DQ márkát egy új piacra, hanem stabil növekedéssel az ország egyik legkedveltebb gyorséttermévé tesszük azt.” – mondta Kremer.

(pcs)


Papp Csaba
újságíró

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.