Magyar ötlet is a fejlesztések között
Válaszul a folytatódó, és a McDonald’s majd’ minden főbb piacán (köztük az USA-ban) tapasztalt forgalomcsökkenésre, Steve Easterbrook vezérigazgató bejelentette a vállalat szervezeti átalakítását. A vezérigazgató a McDonald’s management három új prioritását nevezete meg, úgymint az operatív növekedés, a márka reputációjának visszaállítása és a pénzügyi lehetőségek aktívabb kiaknázása.
Első lépésként azt a 110 piacot, ahol a McDonald’s jelen van, ezentúl négy kategóriába sorolják be, amelyek – fontossági sorrendben – a következők:
- Egyesült Államok – a vállalat legnagyobb piaca, amely a rendszerszintű értékesítés nagyjából 40 százalékát adja;
- Vezető nemzetközi piacok – ezen országok együtt adják a franchise óriás bevételeinek másik 40 százalékát, ide tartozik Ausztrália, Franciaország, Nagy-Britannia, Németország és Kanada;
- Rohamosan fejlődő piacok – Dél-Korea, Hollandia, Kína, Olaszország, Oroszország, Spanyolország és Svájc - azok az országok, amelyek magasabb expanziós és franchise potenciállal rendelkeznek. Ezek a piacok együttesen a teljes forgalom nagyjából 10 százalékát termelik ki.
- Alapvető piacok – az összes többi.
Mr Easterbrook bejelentette egyúttal a vállalat azon tervét is, hogy 2018 végéig 3500 új franchise egység nyitja meg kapuit, amellyel 81 százalékról 90 százalékra növelnék a franchise rendszerben működő éttermek arányát.
Történnek kifejezetten pozitív visszhangot kiváltó fejlesztések is a vállalat életében, pl. a McDonald’s Magyarország a DDB Budapest reklámügynökséggel együttműködve dolgozott ki egy olyan zacskót, amelyet egy mozdulattal, könnyedén tálcává alakíthatunk át. Jelenleg nincs információ arról, hogy ezt a koncepciót a többi nemzetközi piacon is bevezetik-e majd, de logikus lépés lenne.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.