Vegyszermentes stratégia
Mik a magyar fodrászpiac legfőbb sajátosságai? A BioHair előtt miért nem volt arra példa, hogy franchise rendszerben terjeszkedjenek a hazai fodrászatok?
A magyar fodrászpiac sajátossága, hogy szalontípusonként más és más szolgáltatási színvonal és ár jellemzi. A presztízs szalonok jellemzői, hogy egy jó nevű fodrász mester, magas színvonalon, magas árakon nyújt szolgáltatást. A szépségszalonok mérsékeltebb árait mérsékeltebb szolgáltatási színvonal jellemzi.
A BioHair koncepció egy újdonságot hozott a magyar fodrászpiacon, melyet gyakorlatilag a fogyasztói igények hívtak életre. Elérhető árak, gyors professzionális kiszolgálás, kizárólag természetes termékek használata, valamint vendégeink bejelentkezés nélküli fogadása. Néhány szalonunkban például gyermek sarok is ki van alakítva, amely lehetővé teszi vendégeink számára a nyugodt kikapcsolódást, mellyel egy időben a gyermekek felügyelet alatt játszhatnak.
Első egységünk megnyitásakor, még nem terveztünk franchise hálózatot, csak valami újat szerettünk volna nyújtani vendégeinknek. Az, hogy mára 30 egységünk van elsősorban annak köszönhető, hogy a szépülni vágyók széles körben látogatják szalonjainkat.
Sikerükben mekkora szerepe van annak, hogy kizárólag biotermékekkel dolgoznak?
A BioHair üzletek sikere szempontjából meghatározó a természetes és biotermékek kizárólagos használata. Termékeink többszörösen díjnyertes készítmények, melyeket a környezetvédelemre figyelő fogyasztók is elfogadnak. Viszont ez önmagában nem lenne elegendő a sikerhez, elengedhetetlenül fontos a professzionális kiszolgálás.
Milyen tréningeket nyújtanak a szalonok személyzetének képzésére?
A siker kulcsa valójában a jó fodrász. Lehet egy szalon bármilyen természetes, vagy akár 100%-ban bio, rendelkezhet kedvező árpolitikával, ám jó szakemberek nélkül a legjobb koncepció sem működik.
Hálózatunk nagy hangsúlyt fektet a fodrászok kiválasztására és továbbképzésére. Havonta szervezünk tréningeket fodrászaink számára. A havi franchise díj tartalmazza képzéseink árát, így nem kell külön fizetniük a franchise átvevőknek.
A fodrászat egyfajta művészet. Nem korlátozza a BioHair működési stratégiája a fodrász egyéniségének kibontakozását?
A fodrászok kreatívitását nem korlátozzuk, sőt igyekszünk inspirálni kollégáinkat arra, hogy minél kreatívabbak legyenek. Nagyon büszkék vagyunk a 2012 tavasz- nyár hajkollekcióra, ami igazán bemutatja dolgozóink kreativitását. Az, hogy napi munkájuk közben nem csak Önmagukat, hanem a BioHiar márkát képviselik, véleményem szerint még inkább motiválja Őket a professzionális kiszolgálásra.
Azt gondolom, hogy a világ legnagyobb nevű fodrásza is a brandet képviseli, csak ott a saját neve egyben a márkanév is, de attól ő még kreatív tud maradni. Sőt!
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Ezermester, takarítás, költöztetés: Professzionális franchise megoldás
/2025.11.28.
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
Sikerre vágysz az ingatlanszakmában, de nem akarsz mindent egyedül csinálni? Egy franchise hálózathoz való csatlakozás, mint az Immo1, kiváló lehetőség - de ahhoz, hogy valóban sikeres franchise partnerré válj, kulcsfontosságú képességekre van szükség. Íme az 5 kulcskompetencia, amely a sikeres induláshoz elengedhetetlen.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel