Hatékony Burger King expanzió
A két ikonikus márka, a Burger King gyorsétterem- és (a tavaly felvásárolt) Tim Hortons kávézólánc anyavállalata, a Restaurant Brands International megosztotta 2014. év negyedik negyedévére és a teljes évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. A világ harmadik legnagyobb gyorséttermi szereplője már több mint 19 ezer étteremmel van jelen a világ 100 országában, melyek 23 milliárd dollár rendszerszintű értékesítést produkáltak tavaly.
A Burger King és a Tim Hortons forgalma is erősödött a 2014-es pénzügyi évben, az egy évnél régebben működő egységek értékesítése előbbi esetében 2,1 százalékkal , míg utóbbinál 3,1 százalékkal nőtt. A Tim Hortons rendszerszintű értékesítése 6,6 százalékkal, a Burger King-é pedig 6,8 százalékkal bővült – a gyorsétterem lánc forgalma 17 milliárd dollárra nőtt az expanziónak köszönhetően.
A Restaurant Brands International adózás előtti eredménye így 4,4 százalékkal, megközelítőleg 1,2 milliárd dollárra emelkedett, melyből 1,05 milliárd származott a Burger Kingtől. 2014-ben a gyorsétterem lánc 705 új étteremmel bővült, amivel 14 372-re nőtt a 100 piacon jelenlévő márkához tartozó üzletek száma.
Ezzel a Burger King jobb évet tudhat maga mögött, mint az első számú versenytárs, a McDonald’s, melynek nyeresége az előző évhez képest 14,8 százalékkal, 4,76 milliárd dollárra esett vissza, míg a forgalom 2,36 százalékkal csökkent 27,44 milliárd dollárra.
Ahogy a Burger King az idén egy még dinamikusabb expanziós stratégiát tervez megvalósítani, a gyorsétteremlánc várakozásai alapján 2015 egy, a tavalyinál is jobb év lesz az étteremnyitások és forgalomnövekedés tekintetében, amiből – az idei évhez képest még inkább – a Tim Hortons is ki fogja venni a részét.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Április 4-én ismét franchise kiállításon vehettek részt a hazai piac vállalkozói és befektetői.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.