Csavaros fagyi és hamburger

Az Entrepreneur magazin Top500 franchise listáján a fagylalt és fagyasztott édesség kategória legjobbjaként rangsorolta a Dairy Queen-t. A franchise üzemeltetésben közel 70 éves tapasztalattal rendelkező hálózat több mint 6000 étteremmel van jelen a világ 20 országában.
Kedd
13.01.2015
Három év után ismét mester franchise partnert keres Magyarországon a Dairy Queen gyorsétterem franchise.
 

A Dairy Queen International (DQ) egy amerikai gyorséttermi koncepció, amelyhez három különböző étteremtípus (Chill & Grill, Blizzard és Kiosk) is tartozik, termékválasztékában pedig fagylalt alapú édességek, hamburgerek, hot dogok, tortillák, szendvicsek szerepelnek. A Dairy Queen most ismét a magyarországi piacra lépést tűzte ki célul, és február végéig várja érdeklődő mester franchise partnerek jelentkezését – amikor is Amir Kremer, a DQ nemzetközi üzletfejlesztésért felelős alelnöke (a megfelelő partner kiválasztása céljából) Magyarországra látogat, hogy tárgyaljon az étteremnyitással kapcsolatos koncepcióról, a márkabevezetéséről, a kapcsolódó franchise díjakról.

A Dairy Queen a mester licence átvevő személyében elsősorban olyan hosszútávban gondolkodó vállalkozókat, cégeket keres Magyarországon, amelyek rendelkeznek megfelelő anyagi tartalékokkal, belső szervezeti struktúrával és piaci ismerettel, kapcsolati tőkével. Ugyan a jövőbeli mester partner lesz felelős a hálózat magyarországi fejlesztéséért, a potenciális érdeklődőkkel szemben nem kikötés, hogy legyen vendéglátós múltjuk. A DQ helyi csapata támogatást nyújt többek között a marketing, az üzemeltetés, a beszerzés és a kutatás-fejlesztés területein is. „Segítünk egy olyan stratégia felépítésében, amivel nem csupán bevezetjük a DQ márkát egy új piacra, hanem stabil növekedéssel az ország egyik legkedveltebb gyorséttermévé tesszük azt” – nyilatkozta korábban Kremer.

A Dairy Queen története egészen 1938-ig nyúlik vissza, amikor John Fremont McCollough feltalálta a „csavaros fagyi gépet”. Meggyőzte barátját, Sheb Noble-t, hogy fagylaltozójában kezdje el árusítani az újszerű eljárással készült édességet, amiből két óra leforgása alatt 1600-at értékesítettek. A sikertől felbátorodva, két év szervezés után, 1940-ben Noble és McCollough megnyitotta az első Dairy Queen üzletet, ami azóta egy több mint hatezer egységgel működő nemzetközi hálózattá nőtte ki magát.