Burgonya - egy kis "csavarral"

Fix üzlethelyiség nyitásánál az átvevő feladata beszerezni a hatályos melegkonyhás engedélyeket.
Szerda
2012.05.09.
A Twist & Chips egyedülálló koncepciót kínál azoknak, akik egy hagyományos terméket új elkészítési móddal és újszerű üzleti felfogással kívánnak értékesíteni.
 

Két magyar vállalkozó hozta létre a Twist & Chips franchise hálózatot, amely mesterséges összetevőktől mentes, speciális spirálvágással szeletelt, frissen sütött burgonyát kínál mobil,- és állandó egységeiből. A feltörekvő vállalkozás saját tervezésű büfékocsijaival vesz részt az ország legkülönbözőbb rendezvényein, jelenleg két saját üzemeltetésű,- és két franchise kocsijuk működik, de két héten belül üzembe áll harmadik átvevőjük mobil sütödéje is. Állandó jelleggel a budapesti Instant romkocsmában találkozhatunk a csemegével.

A franchise hálózathoz csatlakozók érdekvédelmét az garantálja, hogy főhadiszállásuk megyéjében és azon kívül még egy szomszédos megyében elsőbbséget élveznek a megrendelések teljesítésekor. Így például a debreceni partner Hajdú-Bihar,- és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében prioritást élvez a többi egységgel szemben. „A lefedett területek között természetesen lehet átjárás, de a franchise központnak be kell jelenteni minden rendezvényt annak érdekében, hogy kiküszöbölhetőek legyenek az ütközések.” – mondta Kókai András, a Twist & Chips egyik kitalálója és ügyvezető igazgatója.
„Azért választottunk angol nevet, mert szeretnénk a későbbiekben külföldre is terjeszkedni. A kocsi üzemeltetése gyorsan megtanulható, és ideális lehet egy családi vállalkozás elindítására, hiszen egy-két alkalmazott elegendő a vendégek kiszolgálásához.”

A hálózathoz való csatlakozás díja 5,4 millió forint, ami magában foglalja az egyszeri belépési díjat és a teljesen felszerelt, egyedi kialakítású büfékocsit is. A havi royalty díj a forgalom 15%-a, amihez még hozzájön 30,000 Ft marketing hozzájárulás is. Az alapanyagokat minden partner beszerezheti magának, de lehetőségük van a központtól is megrendelni a hozzávalókat, melyeket beszerzési áron adnak tovább, mivel a royalty díj kivételével nem kívánnak felszámítani jutalékot.

A jövőt illetően Kókai András elmondta, hogy partnereiket elsősorban az ország nyugati régiójában (Szombathely és Zalaegerszeg környéke), valamint Dél-Kelet Magyarországon (Békéscsaba, Szeged) keresik. Az állandó egységeket illetően hozzátette:”Szeretnénk több helyen is állandó jelleggel működni, leginkább olyan bárokban, kocsmákban amelyeknek nincsen lehetőségük melegkonyhás ételeket kínálni vendégeiknek.”

(pcs)


Papp Csaba
újságíró

legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.