Burgonya - egy kis "csavarral"

Két magyar vállalkozó hozta létre a Twist & Chips franchise hálózatot, amely mesterséges összetevőktől mentes, speciális spirálvágással szeletelt, frissen sütött burgonyát kínál mobil,- és állandó egységeiből. A feltörekvő vállalkozás saját tervezésű büfékocsijaival vesz részt az ország legkülönbözőbb rendezvényein, jelenleg két saját üzemeltetésű,- és két franchise kocsijuk működik, de két héten belül üzembe áll harmadik átvevőjük mobil sütödéje is. Állandó jelleggel a budapesti Instant romkocsmában találkozhatunk a csemegével.
A franchise hálózathoz csatlakozók érdekvédelmét az garantálja, hogy főhadiszállásuk megyéjében és azon kívül még egy szomszédos megyében elsőbbséget élveznek a megrendelések teljesítésekor. Így például a debreceni partner Hajdú-Bihar,- és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében prioritást élvez a többi egységgel szemben. „A lefedett területek között természetesen lehet átjárás, de a franchise központnak be kell jelenteni minden rendezvényt annak érdekében, hogy kiküszöbölhetőek legyenek az ütközések.” – mondta Kókai András, a Twist & Chips egyik kitalálója és ügyvezető igazgatója.
„Azért választottunk angol nevet, mert szeretnénk a későbbiekben külföldre is terjeszkedni. A kocsi üzemeltetése gyorsan megtanulható, és ideális lehet egy családi vállalkozás elindítására, hiszen egy-két alkalmazott elegendő a vendégek kiszolgálásához.”
A hálózathoz való csatlakozás díja 5,4 millió forint, ami magában foglalja az egyszeri belépési díjat és a teljesen felszerelt, egyedi kialakítású büfékocsit is. A havi royalty díj a forgalom 15%-a, amihez még hozzájön 30,000 Ft marketing hozzájárulás is. Az alapanyagokat minden partner beszerezheti magának, de lehetőségük van a központtól is megrendelni a hozzávalókat, melyeket beszerzési áron adnak tovább, mivel a royalty díj kivételével nem kívánnak felszámítani jutalékot.
A jövőt illetően Kókai András elmondta, hogy partnereiket elsősorban az ország nyugati régiójában (Szombathely és Zalaegerszeg környéke), valamint Dél-Kelet Magyarországon (Békéscsaba, Szeged) keresik. Az állandó egységeket illetően hozzátette:”Szeretnénk több helyen is állandó jelleggel működni, leginkább olyan bárokban, kocsmákban amelyeknek nincsen lehetőségük melegkonyhás ételeket kínálni vendégeiknek.”
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.