Franchise partnert keres a Pizza Hut
A Pizza Hut, KFC és Taco Bell márkákat birtokló Yum! Brands csoport 40 ezer éttermével nemzetközileg elismert, és a világ vezető kiskereskedelmi vállalatai között tartják számon. A hálózathoz tartozó Pizza Hut a Yum! Brands egyik meghatározó pillére, franchise ajánlatuk vonzó lehetőség lehet tőkeerős partnereknek a márka magyarországi fejlesztéshez. „Olyan tapasztalt élelmiszer-kiskereskedőt keresünk, aki rendelkezik az elszántsággal és pénzügyi kapacitással a magyarországi növekedéshez, és képes kivételes ügyfélszolgálatot biztosítani” – tudatta közleményben a Pizza Hut Europe.
„Három különböző csatornán keresztül (éttermi étkezés, házhozszállítás, express) adunk hozzáférést a Pizza Hut márkához, és nem csak egy remek élményt szállítunk, de rentábilis üzleti modellt a működéshez a legkülönbözőbb helyszíneken: külvárosi részek, bevásárlóközpontok, forgalmas utcafrontok, közlekedési csomópontok, stb. Világszínvonalú termékek, működés, dizájn és helyszín a kulcsfontosságú tényezők a sikerünkben” – mondta el a Pizza Hut európai központja.
A pizza franchise egyik legnagyobb erőssége a nemzetközi piacokon tesztelt, részletes know-how. Ennek átadását a franchise központ már a partnerré válás előtt megkezdi: 3-4 hónapos strukturált képzést biztosítanak a Yum! Brands értékeinek, a kiváló vezetői tulajdonságok, valamint a szükséges marketing és pénzügyi ismeretek elsajátításához. A kezdeti képzés után, illetve akár már azzal egy időben zajlik az üzlethelység felújítása, kialakítása, így egy Pizza Hut étterem elindítása nagyjából 4 hónapot vesz igénybe.
A jogdíjak, know-how és támogatási rendszer megvásárlását jelentő belépési, kezdeti franchise díj 46.900 dollár Magyarországon. A franchise szerződés tíz évre szól, további tíz éves hosszabbítási lehetőséggel. A franchise együttműködés ideje alatt a havi royalty és marketing díjakkal kell számolniuk a partnereknek – a nemzetközi gyakorlat alapján előbbi 6, utóbbi pedig 5 százalékát jelenti az árbevételnek.
A hálózat elsősorban olyan profilú partnereket keres cégek és vállalkozók személyében, amik/akik rendelkeznek tapasztalattal az étterem, kiskereskedelem vagy szabadidős ágazatban, valamint olyan képességgekkel és erőforrásokkal, amik akár több (3-8) étterem megnyitását is lehetővé teszik. A franchise átvevőkkel szemben követelmény még a vállalkozói és befektetői szemlélet, egy elhivatott menedzsment struktúra kialakítása, valamint a törekvés egy kivételes ügyfélszolgálat biztosítására.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.