Magyarországra is megérkezett a ChairPro
Az amerikai Office 1 irodaszer üzletláncból nőtte ki magát a professzionális és ergonomikus irodaszékekre szakosodott ChairPro. A 2013-ban útjára indított hálózat nyolc európai országban kínálja web-áruházain keresztül székek és ülőalkalmatosságok széles választékát. Most, Magyarország a következő piac, ahol a ChairPro termékek eléretővé válnak a kiskereskedelmi forgalomban, ugyanis az amerikai székhelyű hálózat tavasszal megtalálta magyar partnerét a Dolphio Consulting Kft. személyében. „Ideális esetben május végéig befejeződnek az előkészületek és elindul az online értékesítés” – tudtuk meg Rovnyai Jánostól, a Dolphio Consulting alapító-ügyvezetőjétől.
A ChairPro kevesebb, mint félév alatt megtalálta partnerét, akivel egy közösen alapított társvállalkozás formájában megjelenhet a hazai piacon, átadhatja a magyar piacra igazított know-how-t és online platformot. „Az előzetes egyeztetéseket és személyes találkozót követően kb. 1,5 hónap volt az átfutási idő. A szerződés megkötése után elkezdődött a betanítás, a tudásmegosztás (know-how átadás, piaci információk, marketing és értékesítési technikák, stb.) folyamata, valamint jelenleg is zajlanak a web-áruház indításához szükséges előkészületek, a tartalmak magyarra fordítása és feltöltése a honlapra” – avatott be Rovnyai János és hozzátette, az üzleti tervet is most véglegesítik, ideális esetben május végéig, de legkésőbb júniusban befejeződnek az előkészületek.
A ChairPro web-áruházak európai és helyi gyártók termékeit, ergonomikus és speciális székeket és különleges kínai import modelleket is kínálnak az irodai, éttermi, iskolai vagy akár repülőtéri igényeknek megfelelően.
--
Office 1 Superstores International
A floridai székhelyű Office 1 International irodaszer bolthálózat 1989-ben indult útjára Spanyolországban a ”Carlin” márkanév alatt, amely mára egy 475 üzletből álló hálózattá nőtte ki magát. 1994-ben Mark Baccash, a Carlin társalapítója indította el az Office1 márkát annak érdekében, hogy nemzetközileg is kiterjessze a franchise hálózatot, és országos mester franchise partnerek bevonásával fejlessze a koncepciót, nyissanak Office 1 üzleteket. Jelenleg több mint 200 Office 1 üzlet működik összesen 5 kontinens 21 országban.
A vállalat 2011-ben kezdett el az e-kereskedelem felé fordulni, web-áruházak kialakításával, amelyek elérhetőek többek közt Németországban, Franciaországban vagy a Cseh Köztársaságban. Magyarországon – a piaci lehetőségek felmérése után - nem létesít hagyományos boltokat az Office 1, egyelőre hazánkban is egy web áruház kialakítása a cél.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!