Az alkohollal nőne még nagyobbra a kávéóriás

A Starbucks több ezer üzletébe bevezetheti az éjszakai alkohol és snack menüjét, ami többek közt tartalmaz bacon-be tekert falatokat és vörös bort is – mondta el egy interjúban Troy Alstead üzemeltetési igazgató. Ennek kivitelezése évekig fog tartani. „Elég sokáig és elég piacon teszteltük – ez a program működik” – mondta. „Ahogy az éjszakai menüket az üzletekbe bevezettük, jelentős növekedést tapasztaltunk az értékesítésben a nap ezen szakaszában.”
Elsősorban amerikai forgalmának feltüzelése érdekében a Starbucks egyre több figyelmet fordított a nem-kávé típusú tételek árusítására, úgymint az alkohol, gyümölcslevek, Teavana teák, joghurtok és egytálételek. A kávéóriás – amely nemrég bejelentette azon hosszú távú tervét, hogy 100 milliárd dollárra duplázza piaci értékét – a menün kívül folyamatosan fejleszti hűségprogramját és mobil applikációit is. A hónap elején a Starbucks elmondta, hogy hamarosan neki kezdenek egy olyan alkalmazás tesztelésének, amellyel a vásárlók előre rendelhetnek okos telefonjukkal.
A vállalat először 2010 októberében árusított alkoholt az egyik Seattle-i üzletében. 2012 januárjában további 25 lokációra terjesztette ki a tesztelést Chicagóban, Atlantában és Dél-Kaliforniában. Chicagóban a délután 4 óra utáni menü tartalmaz olyan ételeket is, mint a gombás makaróni és sajtos, csirkés falatkák, de van Chardonnay és csoki fondue is.
Az esti ételek és italok – amelyek már kb. 40 üzletben kaphatóak – azért nem működnek majd minden Starbucks kávézóban, tájékoztatott Troy Alstead. Ez a koncepció ugyanis elsősorban olyan városi környékeken, más éttermek és színházak közelében sikeres, ahol van számottevő éjszakai élet.
Ma a Starbucks hálózat 61 országban van jelen, és a tavaly februárban sok idő után végre a franchise felé forduló hálózat több mint húszezer kávéházzal rendelkezik világszerte. Magyarországon – a vártnál valamivel később – 2010-ben jelent meg a kávé hálózat, legutóbbi (kilencedik) kávézóját tavaly nyáron nyitotta meg.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.