Túl a húszezren
Jelentősen nőtt az amerikai Starbucks, a világ legnagyobb kávéházláncának bevétele és nyeresége 2013 utolsó negyedévében: előbbi 4,2 milliárd dollárra emelkedett (12 százalékos növekedés 2012 ugyanezen időszakához képest), míg a nettó nyereség 814 millió dollárra ugrott, ami 29 százalékos bővülést jelent. A tavaly februárban sok idő után végre a franchise felé forduló hálózat összesen 20 184 kávéházzal rendelkezik világszerte.
2013 negyedik negyedévében, a legalább 13 hónapja meglévő üzleteiben világszerte 5 százalékkal nőttek az eladások és 4 százalékkal a vendégek száma. A legnagyobb növekedést Kínában és Kelet-Ázsiában érte el a Starbucks, ott 8 százalékkal bővült a forgalom és 7 százalékkal több vendég volt. Ázsia után Észak-Amerika és Dél-Amerika következett, ott együttesen 5 százalékos erősödés volt az eladásokban és 4 százalékkal több ember fordult meg a Starbucks üzleteiben. Hasonló eredményt ért el a cég az Európából, a Közel-Keletből és Afrikából álló térségben. Az eladások erősödésének üteme megegyezett az amerikaiéval, és a forgalom is 4 százalékkal nőtt.
„A világszerte sikeres értékesítés az ünnepi időszak alatt egy egészséges növekedést eredményezett, ami a legjobb működési gyakorlatokkal párosítva egy újabb rekordot hozott a negyedéves működési eredményekben. Az a folyamatos képességünk, hogy megvalósítsuk terveinket ezen a szinten is, magabiztosságot ad és megerősíti a 2014-es évre vonatkozó, agresszív növekedési céljaink realitását” – nyilatkozta a negyedéves eredmények kapcsán Troy Alstead pénzügyi igazgató.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Az utóbbi 5 év trendjei alapján mutatjuk be hogyan alakultak a franchise piacon a befektetési költségek.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.