Ingyen Big Mac a távozásért cserébe
Elsőre talán marketinges öngyilkosságnak tűnhet a legnagyobb riválisod termékének osztogatása – ráadásul ingyen, azonban a Burger King Norvégia pontosan ezzel próbálkozik annak érdekében, hogy kiszűrje a negatív, becsmérlő követőket, és erősítse az elkötelezettséget a valódi rajongókkal.
A gyorsétterem óriás felismerte, hogy néhányan a 38 ezer Facebook követő közül nem is igazi rajongók, és csak azért csatlakoztak az oldalhoz, hogy becsmérlő hozzászólásokat írjanak. Ezen követők kiszűrése érdekében, a DIST Creative ügynökséggel karöltve létrehozotak egy új Facebook oldalt azok számára, akik igazán márka hűek; miközben felajánlottak egy ingyen Big Mac-et minden követőnek az eredeti oldalon. Azoknak, akik kérték a rivális legnépszerűbb szendvicsét, el kellett fogadniuk, hogy nem csatlakozhatnak az új Facebook oldalhoz, cserébe megkapják az ingyen Big Mac-et, valamint egy búcsúlevelet a Burger Kingtől.
A marketing akció eredményeként a Burger King mintegy 30,000 követőt veszített el, de az új, 8000 fős rajongói bázis sokkal elkötelezettebb, pozitívabb és interaktívabb a márkával kapcsolatban. Érdemes megjegyezni, hogy mindössze ezer darab utalvány készült az ingyenes Big Mac-hez – a többieknek üres kézzel kellett távozniuk az oldalról.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.