Zsinórban harmadszor

A kávé és food-to-go szektor több mint 350 felsővezetője gyűlt össze a múlt héten Párizsban, hogy részt vegyenek a hatodik alkalommal megrendezésre került európai Coffee Awards díjátadó gálán. A rendezvényen olyan cégeket és magánszemélyeket díjaznak minden évben, akik leginkább hozzájárulnak az európai kávézó piac fejlődéséhez. Ahogy tavaly (és az azt megelőző évben), úgy 2013-ban is a brit Costa Coffa vehette át a legjobb európai kávézóláncnak járó elismerést. A szavazatok alapján idén az Espresso House végzett a második, a Starbucks pedig a harmadik helyen.
„Ezek az elismerések igazolják a kávé és az emberek iránti elkötelezettségünket, szenvedélyünket, valamint azt a folyamatos munkát, amivel világszerte igyekszünk elhozni a verhetetlen kávé-élményt” – mondta el Andy Marshall, a Costa Coffee Franchise International ügyvezető igazgatója, és hozzátette „Ez a fantasztikus eredmény nem jöhetett volna létre partnereink és baristáink támogatása és elkötelezettsége nélkül.” A European Coffee Awards nyertesei versenytársaik szavazatai alapján kerülnek ki, ezáltal ez a szektor legrangosabb elismerése. A sorrend több mint 10.000 – a kávészektorban dolgozó – vezető szavazatai alapján alakult ki.
Az első Costa Coffee kávézót egy olasz testvérpár, Sergio és Bruno Costa nyitotta 1971-ben, Londonban. A vállalkozás 40 év alatt a világ második legnagyobb kávézóláncává nőtte ki magát, jelenleg több mint 2700 kávézót üzemeltetnek összesen 30 országban. A franchise hálózat legutóbbi (márciusban lezárult) üzleti évében átlépte a történelmi egymilliárd fontos értékesítési határt, valamint bejelentette: a következő öt évben duplájára, 2 milliárd angol fontra (kb. 730 milliárd forint) növeli bevételeit, tovább élesítve a globális versenyt riválisával, a Starbucksszal szemben.
A brit hálózat 2008-ban találta meg magyarországi mester franchise partnerét és jelent meg hazánkban. Jelenleg Magyarországon 10 Costa Coffee üzemel, kilenc Pest megyében, egy pedig Nyíregyházán.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.