Négy az egyben
Közel 50 éves fennállása alatt a négy különböző gyorséttermi koncepciót is tömörítő Villa Enterprises egy családi vállalkozásból nőtte ki magát globális multi-brand márkává. Az 1964-ben, Manhattanben útjára indított hálózathoz 1998-ban már 100 étterem tartozott, mára pedig – több mint 330 helyszínen található meg szerte a világon – az egyik piacvezető gyorséttermi franchise hálózattá vált. Az amerikai multi-brand hálózat most hazánkban keresi mester franchise partnerét.
A legszélesebb piaci igények kielégítése érdekében a Villa Enterprises négy különböző koncepciót is kidolgozott az elmúlt közel 50 évben: az elsőszámú, olasz ételeket kínáló márka a Villa Fresh Italian Kitchen a nápolyi származású alapító, Michele Scotto magával hozott eredeti olasz receptjeire épül, amelyekhez azóta is hűséges maradt a hálózat, megtartva az étlap autentikusságát. A friss, finom és egészséges ételeket képviseli a hálózat másik koncepciója, a Green Leaf’s salátabár, ahol elsősorban a salátákon, valamint egészséges wrap, tortilla és panini szendvicseken van a hangsúly. Nem úgy a legnagyobb étvágyú vendégek kielégítését célzó South Philly Steaks & Fries éttermek esetén, ahol hatalmas steak-ekkel, friss sült krumplikkal és húsos szendvicsekkel várják a vendégeket. A negyedik koncepció, a Bananas pedig gyümölcsalapú és egészséges smoothie-kat, fagyasztott joghurtokat és zsírmentes termékeket kínál az egész család számára.
A Villa Enterprises franchise lehetőség lényege, hogy – multi-brand franchiseként – négy különböző márka választási lehetőségét kínálják a franchise partnereknek, ráadásul úgy, hogy azok külön-külön vagy akár mind a négyet egy helyszínen tömörítve is kialakíthatók. 2012-ben 32 új helyszínen nyitott a hálózat, a növekedési stratégia értelmében ez a szám idén 35-re nőhet.
A márkaválasztás lehetőségén túl, a franchise központ támogatja az üzletnyitás folyamatát is - a szerződés áttárgyalásától kezdve, a megfelelő helyszín felkutatásán és kialakításán át a helyi beszállítók megtalálásáig. Sőt, a központ az étterem megnyitása után sem hagyja magára a partnereket, biztosítja a minden területet érintő képzést (nem csak a franchise partnerek, de üzletvezetőik számára is), a partnerek folytonos marketing és promóciós támogatásban részesülnek, továbbá profitálhatnak a hálózat folyamatos kutatás+fejlesztés, valamint minőségellenőrzési tevékenységéből is.
Az ideális mester partner kiválasztásánál előnyt jelent a korábbi üzleti menedzsment és vendéglátó ipari tapasztalat, elsősorban a (gyors)éttermi szegmensben. A központ megtanítja az üzletvitel főbb részleteit, de a partnereknek meg kell felelniük a legfontosabb elvárásoknak, amik a jó szervezőkészség, etikus munkamorál, elhivatottság, valamint a franchise átadó rendszerének, sztenderdjeinek és specifikációinak adaptálása.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.