A Villa Enterprises hálózathoz jelenleg közel 350 étterem tartozik (45 százalékukat működtetik franchise partnerek), összesített forgalmuk 2012-ben 205 millió dollárra rúgott, ami egy 27 hónapon keresztül tartó értékesítés-növekedési folyamat eredménye.
Csütörtök
2013.10.24.
Mester franchise partnert keres Magyarországon a négy gyorséttermi márkát tömörítő Villa Enterprises.
 

Közel 50 éves fennállása alatt a négy különböző gyorséttermi koncepciót is tömörítő Villa Enterprises egy családi vállalkozásból nőtte ki magát globális multi-brand márkává. Az 1964-ben, Manhattanben útjára indított hálózathoz 1998-ban már 100 étterem tartozott, mára pedig – több mint 330 helyszínen található meg szerte a világon – az egyik piacvezető gyorséttermi franchise hálózattá vált. Az amerikai multi-brand hálózat most hazánkban keresi mester franchise partnerét.

A legszélesebb piaci igények kielégítése érdekében a Villa Enterprises négy különböző koncepciót is kidolgozott az elmúlt közel 50 évben: az elsőszámú, olasz ételeket kínáló márka a Villa Fresh Italian Kitchen a nápolyi származású alapító, Michele Scotto magával hozott eredeti olasz receptjeire épül, amelyekhez azóta is hűséges maradt a hálózat, megtartva az étlap autentikusságát. A friss, finom és egészséges ételeket képviseli a hálózat másik koncepciója, a Green Leaf’s salátabár, ahol elsősorban a salátákon, valamint egészséges wrap, tortilla és panini szendvicseken van a hangsúly. Nem úgy a legnagyobb étvágyú vendégek kielégítését célzó South Philly Steaks & Fries éttermek esetén, ahol hatalmas steak-ekkel, friss sült krumplikkal és húsos szendvicsekkel várják a vendégeket. A negyedik koncepció, a Bananas pedig gyümölcsalapú és egészséges smoothie-kat, fagyasztott joghurtokat és zsírmentes termékeket kínál az egész család számára.

A Villa Enterprises franchise lehetőség lényege, hogy – multi-brand franchiseként – négy különböző márka választási lehetőségét kínálják a franchise partnereknek, ráadásul úgy, hogy azok külön-külön vagy akár mind a négyet egy helyszínen tömörítve is kialakíthatók. 2012-ben 32 új helyszínen nyitott a hálózat, a növekedési stratégia értelmében ez a szám idén 35-re nőhet.

A márkaválasztás lehetőségén túl, a franchise központ támogatja az üzletnyitás folyamatát is - a szerződés áttárgyalásától kezdve, a megfelelő helyszín felkutatásán és kialakításán át a helyi beszállítók megtalálásáig. Sőt, a központ az étterem megnyitása után sem hagyja magára a partnereket, biztosítja a minden területet érintő képzést (nem csak a franchise partnerek, de üzletvezetőik számára is), a partnerek folytonos marketing és promóciós támogatásban részesülnek, továbbá profitálhatnak a hálózat folyamatos kutatás+fejlesztés, valamint minőségellenőrzési tevékenységéből is.

Az ideális mester partner kiválasztásánál előnyt jelent a korábbi üzleti menedzsment és vendéglátó ipari tapasztalat, elsősorban a (gyors)éttermi szegmensben. A központ megtanítja az üzletvitel főbb részleteit, de a partnereknek meg kell felelniük a legfontosabb elvárásoknak, amik a jó szervezőkészség, etikus munkamorál, elhivatottság, valamint a franchise átadó rendszerének, sztenderdjeinek és specifikációinak adaptálása.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.