Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

A My Culture egy olyan új és innovatív gyors-éttermi koncepció, amely a gyorsaság, az egészség és a frissesség választásának lehetőségét kínálja a fogyasztók számára joghurt alapú termékeivel. A különböző friss és fagyasztott joghurtokat, hideg-meleg tejes italokat, gyümölcsleveket, teát és kávét már nem csak stílusos és könnyen telepíthető kioszkokban, hanem 50-100 négyzetméteres alapterületű kávézóikban is értékesítik. Továbbra is olyan magyarországi partnereket keresnek, akiknek van tapasztalata a vendéglátásban vagy a kereskedelemben.
A franchise partnerek folyamatos támogatásban részesülnek egészen a kezdetektől. A helyszín kiválasztása, marketingstratégia felépítése, előre legyártott szóróanyagok biztosítása, valamint vezetői és személyzeti tréningek mind a franchise központ kötelességei közé tartoznak már az együttműködés megkezdésétől.
A hálózat már működtet egységeket többek közt Spanyolországban, Lengyelországban, Írországban, Kínában, Kazahsztánban,Törökországban és Oroszországban is. A következő meghódításra váró piac pedig Magyarország, ahol még keresi partnereit a brit koncepció.
„Szeretnénk megjelenni rendszerünkkel a világ minden táján, hiszen az egészséges életmódra való törekvés globális jelenség. Olyan partnereket keresünk, akik motiváltak arra, hogy piacvezető helyet szerezzenek saját országukban a márkának” – mondta Yelena Aust, a hálózat alapítója.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.