Garantált eredmény
A legújabb szőrtelenítési, valamint fototerápiás eljárásokra specializálódott DepilConcept márka 6 évvel ezelőtt indult Portugáliából. A koncepció értelmében a gyors, de egyúttal magas színvonalú szolgáltatásokat a speciálisan erre a célra kialakított szalonokban nyújtják. 2011 óta több külföldi országban is sikeresen alkalmazzák a kipróbált koncepciót, a hálózat két év alatt sikeresen vetette meg a lábát több országban is, köztük a közép-kelet-európai régióban, például Lengyelország vagy Csehország piacain. A DepilConcept franchise rendszerben bővíti hálózatát (a franchise partnerek aránya az új üzletnyitók között 90 százalékos), és a terjeszkedési stratégia részeként Magyarországon is megjelenne a hálózat - ehhez keresi mester franchise partnerét.
A portugál hálózat üzleti modelljében egy ”jövedelmezőségi garanciával” várja a franchise partnereket. A franchise központtól kapott információk alapján, az a franchise partner, aki átveszi a DepilConcept know-how-t és használja, gyakorlatba ülteti a központ javaslatait, az rögtön az indulás után komoly forgalmat érhet el, és olyan mértékű árbevételt realizálhat, ami már az első hónapban eléri a működési költségek mértékét – „Az az irányítási rendszer, amit a DepilConcept kínál franchise partnerei számára, sok országban biztosította már a márka sikerét. A hálózat nagy tapasztalattal rendelkezik a vállalatirányítás és a szalonok – a különböző gazdasági, üzleti körülményekhez mérten – optimális működtetését illetően, és ezt a tapasztalatot minden partnerrel meg is osztja” – mondta el Marta Szymczak, a DepilConcept mester licence lengyelországi tulajdonosa.
Egy DepilConcept szalon hatékony működéséhez kb. 30-50 m2-es üzlethelyiségre van szükség. A szalonnak azonban ahhoz, hogy sikeresen tudjon működni nem kell, hogy a legforgalmasabb plázák, vásárlóutcák közelében helyezkedejn el – „Ügyfeleink nem hétköznapi járókelők, hanem azok, akik kifejezetten a mi szolgáltatásainkért és termékeinkért érkeznek. De a helyszínen kívül a sikernek vannak fontosabb tényezői is, úgymint a marketing, a különböző promóciók és a megfelelő ügyfélszolgálat a szalonokban” – mondta el a lengyelországi mester partner.
A szalonok irányításához – és ezáltal a franchise partnerré váláshoz – nincsen szükség releváns szakmai tapasztalatra a szépségiparban, ugyanis a franchise központ teljes körű szakmai támogatást, tréningeket és személyes segítségnyújtást is vállal.
Jelenleg a DepilConcept pénzügyi adatai is meggyőzőek. A legfrissebb beszámolóból kiderül, hogy a hálózat 2013 első negyedévben 65 százalékkal magasabb értékesítési volument ért el, mint egy évvel korábban, ugyanezen időszakot követően.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségszalon hálózat lehetővé teszi, hogy mindenki ízlése szerint fektessen bele, a legkisebb modell 18,600 eurónál (körülbelül 7,5 millió forintnál) indul.
A világszerte több, mint 170 klinikával rendelkező DepilConcept most Magyarországon keresi partnereit.
A tartós szőrtelenítésre és gyógymasszázsra szakosodott DepilConcept franchise tovább terjeszkedik Európában.
A BodyConcept és DepilConcept továbbra is keresi első franchise partnereit Magyarországon. A kisebb stúdiókkal versenyeznének.
Agnieszka Niedbała először ügyfélként próbálta ki a fototerápiás és szőrtelenítő szolgáltatásokat, végül úgy döntött, ő maga is DepilConcept szalont nyit.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.