Nevet változtat a McDonald’s Ausztráliában

A nemzetközi gyorsétterem óriás - története során első ízben - megváltoztatja Ausztráliában egyes üzleteinek megnevezését, méghozzá az ausztrál becenevére. Azután valósulhat meg a változás, hogy egy kérdőívből kiderült, az ausztrálok 55 százaléka a rövidített nevén, Macca’s-nak hívja a franchise óriást.
- „Több mint 40 éve vagyunk jelen Ausztráliában és büszkék vagyunk rá, hogy része lehetünk az ausztrál közösségnek és felvehetjük egyedi, ausztrál becenevünket.” – nyilatkozta Mark Lollback a McDonald’s Australia marketing igazgatója. - „Úgy gondolom, nincs jobb mód arra, hogy kifejezzük büszkeségünket, minthogy felvesszük azt a nevet, amit maga a közösség adott nekünk.”
Mark Lollbeck kedden sajtótájékoztató keretében közölte, hogy a héten szerte az országban 13 étterem változtatja meg ideiglenes a márkajelzéseit, ezzel is ünnepelve a közelgő Ausztrália Napot (január 26.).
Eközben Amerikában
Január 7-én, 80 éves korában elhunyt Fred L. Turner, a McDonald’s Corporation tiszteletbeli elnöke. Fred Turner 50 éven keresztül dolgozott a gyorsétterem hálózat kötelékében és - az alapító Ray Kroc után – ő járult hozzá legnagyobb mértékben a márka sikeréhez. Többek közt ő írta a franchise hálózat első működési kézikönyvét és alapítója volt a McDonald's által managelt Hamburger Egyetem hálózatnak. Turner vezetése alatt a McDonald’s 118 ország piacán jelent meg és 31 ezer éttermet nyitott.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A franchise hálózatok honosították meg igazán az önkiszolgáló italautomatákat hazánkban, külföldön viszont már a végét járhatja a trend.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
A Randy's Donuts 1952 óta fokozatosan beitta magát az amerikai kultúrába. Az ikonikus fánkozó most hazánkba érkezik és keresi első franchise partnerét.
Mennyiben különbözik a hazai és külföldi fogyasztók ízlése és mitől függ, hogy egy étterem mivel próbálkozik itthon.
A Barbie mozi jól szemlélteti, hogyan lovagolják meg a legnagyobb márkák az új őrületeket.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A Magyar Franchise Szövetség októberben ismét franchise képzéssorozatot indít. Az előadásokon vállalkozók és induló franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.