Nevet változtat a McDonald’s Ausztráliában

A nemzetközi gyorsétterem óriás - története során első ízben - megváltoztatja Ausztráliában egyes üzleteinek megnevezését, méghozzá az ausztrál becenevére. Azután valósulhat meg a változás, hogy egy kérdőívből kiderült, az ausztrálok 55 százaléka a rövidített nevén, Macca’s-nak hívja a franchise óriást.
- „Több mint 40 éve vagyunk jelen Ausztráliában és büszkék vagyunk rá, hogy része lehetünk az ausztrál közösségnek és felvehetjük egyedi, ausztrál becenevünket.” – nyilatkozta Mark Lollback a McDonald’s Australia marketing igazgatója. - „Úgy gondolom, nincs jobb mód arra, hogy kifejezzük büszkeségünket, minthogy felvesszük azt a nevet, amit maga a közösség adott nekünk.”
Mark Lollbeck kedden sajtótájékoztató keretében közölte, hogy a héten szerte az országban 13 étterem változtatja meg ideiglenes a márkajelzéseit, ezzel is ünnepelve a közelgő Ausztrália Napot (január 26.).
Eközben Amerikában
Január 7-én, 80 éves korában elhunyt Fred L. Turner, a McDonald’s Corporation tiszteletbeli elnöke. Fred Turner 50 éven keresztül dolgozott a gyorsétterem hálózat kötelékében és - az alapító Ray Kroc után – ő járult hozzá legnagyobb mértékben a márka sikeréhez. Többek közt ő írta a franchise hálózat első működési kézikönyvét és alapítója volt a McDonald's által managelt Hamburger Egyetem hálózatnak. Turner vezetése alatt a McDonald’s 118 ország piacán jelent meg és 31 ezer éttermet nyitott.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.