Csökkenő McDonald’s forgalom

A McDonald’s globális eladásai 1,8%-kal csökkentek Októberben a tavalyi év ugyanezen időszakához képest; a McDonald’s elsődleges piacán, az Egyesült Államokban és Európában is 2,2 százalékkal.
- „A McDonald’s továbbra is arra fókuszál, hogy kiszolgálja a napi több mint 69 millió vásárló folyamatosan változó igényeit” – nyilatkozta a McDonald’s elnök és vezérigazgató Don Thompson. – „Ugyan az októberi eladásokon meglátszanak a globálisan érzékelhető, egyre növekvő kihívások, de magabiztos vagyok azt illetően, hogy alkalmazkodási stratégiánk a jelenlegi üzleti szembe-szélhez elhozza az értékesítés lendületét és egy fenntartható, folytonos növekedést eredményez majd.”
Amerikában a szerény fogyasztói kereslet és a növekvő versenypiaci helyzet hatásának ellensúlyozására bevezették a dolláros menüket, a Monopoly akciót és új prémium kategóriájú szendvicseket is. A hálózat számára a cél továbbra is a forgalom növelése és vezető pozíciójának megőrzése.
Európában az eladások szintén 2,2 százalékkal csökkentek előző év ugyanezen időszakához képest. A szegmens jelenlegi bizonytalanságai között, Európa megerősítését az intenzívebb reklám kampányokban, illetve minden árkategóriában új étel- és menü kombinációkban látja a franchise ikon. A prémium és az alap termékek kombinálása mellett az étterem-élmény fokozására is nagy hangsúlyt fektet a hálózat, a cél: minél vonzóbb alternatívákat kínálni a fogyasztóknak.
A McDonald’s a világ vezető gyorséttermi hálózata, 119 országban több mint 69 millió vásárlót szolgálnak ki naponta. A világon összesen több mint 34 ezer McDonald’s étterem 80 százalékát helyi vállalkozók – franchise partnerek – üzemeltetik.
(tup)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A franchise hálózatok honosították meg igazán az önkiszolgáló italautomatákat hazánkban, külföldön viszont már a végét járhatja a trend.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
A Randy's Donuts 1952 óta fokozatosan beitta magát az amerikai kultúrába. Az ikonikus fánkozó most hazánkba érkezik és keresi első franchise partnerét.
Mennyiben különbözik a hazai és külföldi fogyasztók ízlése és mitől függ, hogy egy étterem mivel próbálkozik itthon.
A Barbie mozi jól szemlélteti, hogyan lovagolják meg a legnagyobb márkák az új őrületeket.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A Magyar Franchise Szövetség októberben ismét franchise képzéssorozatot indít. Az előadásokon vállalkozók és induló franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.