Csökkenő McDonald’s forgalom
A McDonald’s globális eladásai 1,8%-kal csökkentek Októberben a tavalyi év ugyanezen időszakához képest; a McDonald’s elsődleges piacán, az Egyesült Államokban és Európában is 2,2 százalékkal.
- „A McDonald’s továbbra is arra fókuszál, hogy kiszolgálja a napi több mint 69 millió vásárló folyamatosan változó igényeit” – nyilatkozta a McDonald’s elnök és vezérigazgató Don Thompson. – „Ugyan az októberi eladásokon meglátszanak a globálisan érzékelhető, egyre növekvő kihívások, de magabiztos vagyok azt illetően, hogy alkalmazkodási stratégiánk a jelenlegi üzleti szembe-szélhez elhozza az értékesítés lendületét és egy fenntartható, folytonos növekedést eredményez majd.”
Amerikában a szerény fogyasztói kereslet és a növekvő versenypiaci helyzet hatásának ellensúlyozására bevezették a dolláros menüket, a Monopoly akciót és új prémium kategóriájú szendvicseket is. A hálózat számára a cél továbbra is a forgalom növelése és vezető pozíciójának megőrzése.
Európában az eladások szintén 2,2 százalékkal csökkentek előző év ugyanezen időszakához képest. A szegmens jelenlegi bizonytalanságai között, Európa megerősítését az intenzívebb reklám kampányokban, illetve minden árkategóriában új étel- és menü kombinációkban látja a franchise ikon. A prémium és az alap termékek kombinálása mellett az étterem-élmény fokozására is nagy hangsúlyt fektet a hálózat, a cél: minél vonzóbb alternatívákat kínálni a fogyasztóknak.
A McDonald’s a világ vezető gyorséttermi hálózata, 119 országban több mint 69 millió vásárlót szolgálnak ki naponta. A világon összesen több mint 34 ezer McDonald’s étterem 80 százalékát helyi vállalkozók – franchise partnerek – üzemeltetik.
(tup)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.