Nem várt eredmény a Burger Kingnél

Az amerikai gyorsétteremlánc napokban közzétett harmadik negyedéves gyorsjelentésében 451 millió dolláros árbevétel mellett 6,6 milliós adózott profitot könyvelhetett el. Ez 26 százalékos visszaesést jelent 2011 ugyanezen időszakához képest az árbevétel tekintetében, valamint az adózott profit is csak hatoda a tavalyinak. Az eredményeket azonban több egyszeri tétel is rontotta, amelyek kiszűrésével már sokkal kedvezőbb képet kapunk: a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalma 1,4 százalékkal nőtt, és a nyereség is meghaladta az egy évvel ezelőttit.
Bernardo Hees, a Burger King Worldwide ügyvezető igazgatója kiemelte: „részvénytársaságként az erőt próbáló globális gazdasági környezet ellenére is sikerült jól zárnunk a harmadik negyedévet is. Szerencsések lehetünk, mivel a Burger King a gyorséttermi szektor talán legismertebb márkaneve. Büszkék vagyunk munkatársaink, illetve franchise partnereink kemény munkájára és elkötelezettségére, akik azon dolgoznak, hogy erős eredményekkel zárjunk egy olyan évben, ami sok kihívást tartogatott a Burger King hálózata számára.”
A hálózat új stratégiájának részeként 221 saját tulajdonú éttermet adott át franchise partnereknek az elmúlt három hónap alatt. Ezekből 182 egység az Egyesült Államokban, 39 pedig más piacokon lett átadva.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A franchise hálózatok honosították meg igazán az önkiszolgáló italautomatákat hazánkban, külföldön viszont már a végét járhatja a trend.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
A Randy's Donuts 1952 óta fokozatosan beitta magát az amerikai kultúrába. Az ikonikus fánkozó most hazánkba érkezik és keresi első franchise partnerét.
Mennyiben különbözik a hazai és külföldi fogyasztók ízlése és mitől függ, hogy egy étterem mivel próbálkozik itthon.
A Barbie mozi jól szemlélteti, hogyan lovagolják meg a legnagyobb márkák az új őrületeket.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A Magyar Franchise Szövetség októberben ismét franchise képzéssorozatot indít. Az előadásokon vállalkozók és induló franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.