A bécsi Westbahnhof melletti étterem bemutatkozó helyszínéül is szolgál a neves olasz belsőépítész, Matteo Thun új dizájnjának, ami egyfajta továbbgondolása az előzőnek és egyben kifejezi a Vapiano márka alapelveit: az étel frissessége és a főzés szeretete. A további éttermek már a Matteo Thun tervezte, új generációs kialakítással nyithatnak, így feltehetően a következő magyarországi egység is.
Az új kialakítás az előzőre támaszkodik, így maradtak a barátságos és otthonos hangulatot teremtő elemek (tágas, világos, nyitott terek, nagyméretű bútorok, természetes anyagok), de emellett a frissesség és természetesség tükrözése volt a középpontban. A bécsi egységben olyan újításokkal találkozhatunk, mint az élő növényfal, a friss zöldség “dobozok” és a Pastamanifattura-ba való betekintés, amik mind a Vapiano által képviselt értékeket hivatottak kifejezni: kizárólag friss ételek és egyéni, személyes elkészítés.
A Vapiano koncepció lényege, hogy egyszerre ötvözze a gyors-éttermi időhatékonyságot a hagyományos, beülős éttermek minőségével. Erre alapozva nyitotta meg első éttermét a német alapítású vállalkozás 2002-ben Hamburgban. Az első étterem sikere után újak követték azt, majd 2004-től franchise rendszerben folytatódott a terjeszkedés Németországban és külföldön egyaránt. Mára a Vapiano franchise hálózatnak 4 kontinens 28 országában több mint 100 egysége nyílt, ezek közül 3 Magyarországon, az első 2007-ben.
Az alapítás tizedik évfordulója alkalmából a kidolgozott új dizájn mellett a Vapiano minden éttermében ünnepi akciókkal és meglepetésekkel is készül vendégei számára.
(tup)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.