Dizájn: Matteo Thun
Péntek
2012.10.26.
A tizedik születésnapját ünneplő étteremlánc új, átgondolt belső dizájnnal és 260 ülőhellyel nyitotta meg legújabb egységét Bécsben.
 

A bécsi Westbahnhof melletti étterem bemutatkozó helyszínéül is szolgál a neves olasz belsőépítész, Matteo Thun új dizájnjának, ami egyfajta továbbgondolása az előzőnek és egyben kifejezi a Vapiano márka alapelveit: az étel frissessége és a főzés szeretete. A további éttermek már a Matteo Thun tervezte, új generációs kialakítással nyithatnak, így feltehetően a következő magyarországi egység is.

Az új kialakítás az előzőre támaszkodik, így maradtak a barátságos és otthonos hangulatot teremtő elemek (tágas, világos, nyitott terek, nagyméretű bútorok, természetes anyagok), de emellett a frissesség és természetesség tükrözése volt a középpontban. A bécsi egységben olyan újításokkal találkozhatunk, mint az élő növényfal, a friss zöldség “dobozok” és a Pastamanifattura-ba való betekintés, amik mind a Vapiano által képviselt értékeket hivatottak kifejezni: kizárólag friss ételek és egyéni, személyes elkészítés.

A Vapiano koncepció lényege, hogy egyszerre ötvözze a gyors-éttermi időhatékonyságot a hagyományos, beülős éttermek minőségével. Erre alapozva nyitotta meg első éttermét a német alapítású vállalkozás 2002-ben Hamburgban. Az első étterem sikere után újak követték azt, majd 2004-től franchise rendszerben folytatódott a terjeszkedés Németországban és külföldön egyaránt. Mára a Vapiano franchise hálózatnak 4 kontinens 28 országában több mint 100 egysége nyílt, ezek közül 3 Magyarországon, az első 2007-ben.

Az alapítás tizedik évfordulója alkalmából a kidolgozott új dizájn mellett a Vapiano minden éttermében ünnepi akciókkal és meglepetésekkel is készül vendégei számára.

(tup)


legolvasottabb

Új, világszerte ismert amerikai márkák jelenhetnek meg Magyarországon /2025.09.03.

Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Intenzívebb expanzió /2015.06.15.

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.