Franchise körkép: a saláta is lehet ízletes

Fast-casual étterem / A vendégek maguk állíthatják össze a rendelésüket
Kedd
2024.09.17.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
 

A koncepció 2013-ban indult útjára Bordeaux-ban, és azóta egész Európában terjeszkedik. De mi is az Eat Salad titka, és miért lehet érdemes befektetni ebbe a franchise-ba?

A siker receptje: Friss alapanyagok és személyre szabás

Az Eat Salad üzleti modellje egyszerű, de annál hatékonyabb. A vendégek maguk állíthatják össze ételüket friss zöldségekből, fehérjeforrásokból és öntetekből. A menü kielégíti a különböző étkezési igényeket, legyen szó vegetáriánus, vegán vagy gluténmentes étrendről. Az üzletmenet lényege a streamlined működés, amely minimalizálja az élelmiszer-pazarlást és maximalizálja a kiszolgálás sebességét.

"Célunk, hogy mindenki megtalálja nálunk a számára tökéletes, egészséges ételt," nyilatkozta Jean Morali, az Eat Salad egyik alapítója.

Terjeszkedés: Több mint 60 étterem és számuk csak nő

Az Eat Salad franchise hálózat sikerét mi sem mutatja jobban, mint hogy már több mint 60 étteremmel büszkélkedhet Franciaországban. A nemzetközi terjeszkedés is megkezdődött: Spanyolországban és Belgiumban már nyitottak üzletek, és további európai piacok meghódítása is tervben van. A cég növekedése jól mutatja, hogy egyre nagyobb az igény az egészségesebb gyorséttermi opciókra.

Befektetés az egészséges jövőbe

A franchise átvevők számára az Eat Salad vonzó lehetőséget kínál. A kezdeti franchise díj körülbelül 30 000 euro (~11,5 millió Ft), míg a teljes beruházás 200 000 és 350 000 euro (~77-135 millió Ft) között mozog, a helyszíntől és az étterem méretétől függően.

Az átvevők számíthatnak a rendszergazda támogatására a helyszín kiválasztásától kezdve az étterem kialakításán és a személyzet képzésén át a folyamatos marketingtevékenységig. Az Eat Salad központja a beszállítói láncot is kezeli, biztosítva a friss alapanyagok folyamatos elérhetőségét versenyképes árakon.

Hogyan csatlakozhatsz az Eat Salad családhoz?

Ha felkeltette érdeklődésedet ez az izgalmas franchise lehetőség, íme a lépések, amelyeket követned kell:

  1. Jelentkezés benyújtása háttérinformációkkal és pénzügyi kapacitással

  2. Személyes találkozó az üzleti modell és a kölcsönös elvárások megbeszélésére

  3. Franchise szerződés aláírása

  4. Megfelelő helyszín kiválasztása az Eat Salad csapatával

  5. Az étterem megtervezése és felépítése a márka standardjai szerint

  6. Képzés a franchise átvevő és személyzete számára

Az Eat Salad franchise remek lehetőség azoknak, akik az egészséges gyorséttermi szektorban szeretnének vállalkozni. A versenyképes pénzügyi feltételek és a rendszergazda átfogó támogatása vonzó opcióvá teszik ezt a franchise-t a gyorséttermi piacra belépni vágyók számára.


Gyors terjeszkedés / Európa szerte nyitja az új egységeket a salátázó
SAJTÓKÖZLEMÉNY

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

Profil váltás a Starbucks-ban /2024.04.26.

A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.