A szakmai zsűri által odaítélt díjat impozáns ünnepségen, Brüsszelben adták át a cég képviselőinek. A Fornetti termékei jelenleg 17 európai országban érhetőek el, és naponta egymillió ember vásárol a kínálatból. A cég vezérigazgatója jelentős fegyverténynek könyveli el az elismerést, amely azt bizonyítja, hogy a régió pékipari piacát több éve magabiztosan vezető, kecskeméti központtal működő vállalat minden gazdasági nehézség ellenére állja a sarat, innovációi révén pedig folyamatos fejlődésben van.
Egyedülálló sikert ért el a tavaly már a 25 éves születésnapját ünneplő Fornetti Group: a magyar gyökerekkel rendelkező, jelenleg az Aryzta AG tulajdonában lévő céget Európa legjobb franchise-hálózatává választotta az Európai Franchise Szövetség.
A cég patinás és látványosan sikeres kereskedelmi láncolatokat utasított maga mögé, és nyerte el a legmagasabb szakmai elismerést. A brüsszeli díjátadón a cég nevében Martin Udvarev, a Fornetti Románia ügyvezető igazgatója vette át a kitüntető címet.
A Fornetti történetében kiemelkedő mozzanatként, valódi fegyvertényként értékeljük a díj megszerzését, mert ez egyértelmű jele annak, hogy a szisztematikus, tudatos munkánkat nemcsak a vásárlók, hanem a legmagasabban jegyzett európai szakmai grémium is elismeri. A gazdasági nehézségek ellenére a Fornetti az utóbbi években is magabiztosan vezette a régió pékipari piacát; mind itthon, mind pedig Európában példamutató sikereket és tiszteletre méltó eredményeket értünk el. A díj azonban nemcsak a központnak, hanem a franchise-partnereknek is fontos visszajelzés, ugyanis egyértelművé vált, hogy a magas minőségű termékeink és szolgáltatásaink mellett az értékesítési modellünk is a progresszivitást fémjelzi – hangsúlyozza Bánhidi Attila, a Fornetti Group vezérigazgatója.
A Fornetti Group Magyarországon kívül Romániában és Bulgáriában működtet telephelyet; összesen több mint 1200 munkavállaló dolgozik a cég kötelékében. A franchise-hálózatban dolgozók száma azonban meghaladja a 15 ezret, így a vállalatot jelentős munkáltatóként tartják számon a nemzetközi összehasonlításokban is.
A cég termékeit jelenleg Európa 17 országában találjuk meg, és naponta egymillió ember választ a vállalat kínálatából. A több mint 200-féle pékipari terméket felmutató szortiment Európa-szerte 3500 értékesítési ponton érhető el, de a cég egyre nagyobb teret hódít a retail- és a Horeca-üzletágban is.
A Fornetti a Covid-időszakban is több mint száz új üzletet nyitott évente, és javában zajlik a meglévő boltok korszerűsítése is. A vállalat ma már a 4. generációs arculatát és üzleti modelljét igyekszik minél több értékesítési ponton megmutatni, és a modernitást fókuszba helyező stratégia helyesnek bizonyul, mivel a megújított boltokban akár harmadával is gyarapodhat az eladott termékek mennyisége.
Forrás: Index.hu
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
A franchise fogalma
/2019.04.13.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.