Franchise körkép: fenntartható és nyereséges
2019-ben szoftverfejlesztőként kezdte útját az azóta mikromobilátásra átálló cég története. Izlandon, Reykjavik-ban tették közzé az applikációt a város kis méretének köszönhetően ugyanis a legtöbb nagy cég ekkor még nem fókuszált a helyi piacra. Az applikáción keresztül 65 elektromos rollert tettek elérhetővé, azóta ez a szám 3000-re nőtt csak a városban, közben pedig 35 további lokációval bővítették a hálózatot.
A hálózat első franchise partnere Spanyolországban kezdte meg a működését 2020 nyarán és további piacokra is megpróbálnak betörni, ugyanis azzal számolnak, hogy a mikromobilitási szegmens (pl. elektromos rollerek és kerékpárok) értéke 2031-re eléri az 500 milliárd dolláros értéket. Jelenleg elsősorban a kisebb 20.000 és 150.000 fő közötti városokra koncentrál, ahol kevesebb konkurenciával kell megküzdeniük, illetve ahol a közösségi közlekedési lehetőségek kevésbé elérhetőek.
A Hopp stratégiája az erős szoftveres háttértámogatás, amivel elemezni tudják a keresleti igényeket, automatizálni a munkaerő beosztását, valamint a könyvelést/számlázást. Mindemellett a rollerek maguk is úgy lettek fejlesztve és tesztelve, hogy szinte bármilyen körülményben megállják a helyüket, ezt bizonyítja, hogy eddig 10 millió kilométert tettek meg világszerte.
A terjeszkedés támogatása érdekében a hálózat jelenleg 80%-os finanszírozási támogatást kínál a belépő partnerek számára, így a kezdeti tőkeigény jelentősen csökkenthető és akár heteken belül elindítható a vállalkozás. Emellett a franchise hálózatoktól elvárható szokásos támogatást is biztosítja a Hopp, legyen szó az informatikai háttérről vagy a marketingről.
A legtöbb autóút ma 8 km vagy kevesebb, tehát jelentős igény mutatkozik főleg a városokban a kisebb távok, tömegközlekedés nélküli lefedésére. Ennek bizonyítéka az utóbbi években elterjedt elektromos rollerek száma a fővárosokban főleg.
Egy Hopp franchise elindítása 5.000 dolláros franchise díjjal és minimum 25.000 dolláros kezdeti befektetéssel jár, mely nagyjából 52 elektromos roller beszerzését fedezi. A havi díj a nettó bevétel 18%-a. A havi bevétel a Hopp számításai szerint egy 100 rollerből álló flotta esetén 7.000 és 15.000 euró között mozog a város és a lakosság méretétől függően.
A franchise gondoskodik a rollerek beszerzéséről. Ezek egyaránt vízállóak és lopásbiztos akkumulátorokkal vannak ellátva, melyekkel akár 50 kilométert is meg lehet tenni, ezt követően pedig könnyű cserélni őket. Az átvevőnek a készülékek karbantartásáról és elhelyezéséről kell csak gondoskodnia, melyet megkönnyít az applikációs háttértámogatás, így mindig tudható, hogy az egyes készülékek éppen hol vannak.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel