A Fornetti Európa legjobb franchise hálózata díjban részesült
Hét kategóriából 5 magyar hálózat is bekerült a döntősök közé, ami Magyarország, valamint a hazai hálózatok méretéhez képest is kiemelkedő eredmény.
- Franchisor of the Year kategóriában a Fornetti
- European Hall of Fame kategóriában – Kühne Kata, Otthon Centrum
- Special Award for Services to Franchising kategóriában a BENU Gyógyszertár
- Emerging Franchise Brand kategóriában a Stilianos babauszoda
- International Brand – Duna House
A díjátadó gálára szeptember 21-én került sor Brüsszelben. Az 5 fős szakértői zsűri 7 kategóriában várta 12 európai ország szövetségei által 2022-ben díjazott és delegált franchise hálózatokat és átvevőket. A szakmai zsűri által odaítélt díjat impozáns ünnepségen, Brüsszelben adták át a cég képviselőinek.
A legnagyobb verseny a “Franchisor of the Year” kategóriában volt, mivel 11 döntős cég közül, erős nemzetközi mezőny ellenére a Fornetti Group került ki győztesen.
A Fornetti termékei jelenleg 17 európai országban érhetőek el, és naponta egymillió ember vásárol a kínálatból. A cég vezérigazgatója jelentős fegyverténynek könyveli el az elismerést, amely azt bizonyítja, hogy a régió pékipari piacát több éve magabiztosan vezető, kecskeméti központtal működő vállalat minden gazdasági nehézség ellenére állja a sarat, innovációi révén pedig folyamatos fejlődésben van. A Fornetti mögött az ezüst érmet a Spar, a 3 helyezést pedig a Revive franchise hálózatok érték el.
A Fornetti Group Magyarországon kívül Romániában és Bulgáriában működtet telephelyet; összesen több mint 1200 munkavállaló dolgozik a cég kötelékében. A franchise-hálózatban dolgozók száma azonban meghaladja a 15 ezret, így a vállalatot jelentős munkáltatóként tartják számon a nemzetközi összehasonlításokban is.
A cég termékeit jelenleg Európa 17 országában találjuk meg, és naponta egymillió ember választ a vállalat kínálatából. A több mint 200 féle pékipari terméket felmutató szortiment Európa-szerte 3500 értékesítési ponton érthető el, de a cég egyre nagyobb teret hódít a retail és a HoReCa üzletágban is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.