Magyarországra érkezik az amerikai filmekből jól ismert fánkozó
A legtöbben bele se gondolnánk, de valószínűleg a magyarok többsége találkozott már ezzel a márkával. Legyen szó filmekről (Szellemírtók), rajzfilmekről (Simpson család) vagy játékokról (GTA), a franchise hálózat ikonikus egységei a hatalmas fánkokkal a tetőn valamennyi médiumban megjelentek. Talán olyan szerepet tölthet be egy fánk az amerikai gasztro kultúrában, mint itthon a lecsó. Külföldön azonban a reflektorfény jelentős részéért a Randy's Donuts a felelős, mely szinte egyedül épített kulturális szimbólumot a kerek desszertből.
A hálózat az utóbbi években kezdett igazán komoly nemzetközi terjeszkedésbe, eddig ugyanis főleg az Egyesült Államokra koncentrált. Most viszont Európában, többek között hazánkban terveznek üzletet nyitni. Franchise partner bevonásával fogják létrehozni az első egységet az öreg kontinensen és ez akár Magyarországon is lehet. A márka eddig főleg az ázsiai országokra fókuszált és csak most döntöttek úgy, hogy Európát is bevennék.
Pénzügyileg is kifizetődő lehetőséget kínál a fánkozó. Egyrészt kis üzlethelyiségben is működtethető, sok egységük például az autópályák melletti bódékból nőtte ki magát. Olyan megoldást is kínál a hálózat, melyben nem kell a fánkozóba külön konyhát építeni, hanem már készre sütve szállítják a fánkokat, ebben az esetben nem szükséges külön költséges konyhagépészetbe fektetni. Fontos hozzátenni azonban, hogy érdemes a konyhás kialakítást választani, ugyanis a Randy's márka erőssége éppen a friss, kézzel készített fánkok - illetve a több, mint különféle 50 íz.
A kiemelkedő forgalom érdekében a központ állandóan fejleszt és kirukkol új ízekkel és feltétekkel, melyeket gyakran kreatív együttműködések keretében más márkákkal közösen dobnak piacra. A sima cukormáz mellett, egyéb fánk különlegességeket is árul a hálózat (pl. csavart fánkok) és egyedi feltéteket, az ünnepekre pedig saját fánk összeállítással állnak elő. A Randy's Donuts leendő franchise átvevője a vállalati megrendelésekre is építhet a jövedelmező működés érdekében, ugyanis a hálózat rendszeresen szállít cégeknek és rendezvényekre néhány tucat fánktól egészen az 5000 darabos tételig. Emellett házhozszállításra is fel vannak készülve és törzsvásárlói programot is kínálnak saját applikációval.
Az étteremlánc az utóbbi évben kezdett igazán erősen terjeszkedni. A legtöbb amerikai csomóponton már megtalálhatók az egységei, de az év végéig a globális növekedés érdekében további 300 fánkozó megnyitására terveznek leszerződni, ennek felét (150 egységet) pedig már meg is nyitnának 2023-ban. Ezzel egy közel tízszeres hálózatbővítést terveznek a márkának, melynek részeként Európában Magyarország mellett többek között az Egyesült Királyságban és Svájcban is terjeszkednek. A korábbi bővülési hullámot is sikerrel kezelték, a Fülöp-szigeteken például 1 év leforgása alatt 8 éttermet nyitott a Randy's.
A franchise hálózat elsősorban olyan partnert keres hazánkban, aki a jövőben akár további üzletek megnyitására is készen áll az országos lefedettség érdekében, rendelkezik az üzletnyitáshoz szükséges tőkével, de legfőképp, szereti a fánkokat.
Az érdeklődők november 8-án a hálózat bemutkozó előadásán ismerhetik meg a koncepciót és az üzleti hátterét, ugyanis ekkor a Randy's vezetői személyesen is meglátogatják hazánkat. Az előadásra az alábbi űrlap kitöltésével tud jelentkezni.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A franchise hálózatok honosították meg igazán az önkiszolgáló italautomatákat hazánkban, külföldön viszont már a végét járhatja a trend.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
Mennyiben különbözik a hazai és külföldi fogyasztók ízlése és mitől függ, hogy egy étterem mivel próbálkozik itthon.
A Barbie mozi jól szemlélteti, hogyan lovagolják meg a legnagyobb márkák az új őrületeket.
MrBeast franchise kísérletei új kaput nyitottak az influencer-vállalkozások világában, most viszont úgy tűnik még sem járt teljesen sikerrel a próbálkozás.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A Magyar Franchise Szövetség októberben ismét franchise képzéssorozatot indít. Az előadásokon vállalkozók és induló franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.