Új piaci rést nyitottak a látásproblémák
Akik nyitott szemmel járnak, talán megfigyelhették, hogy egyre több a szemüveges, hazánkban is. A látásproblémák szaporodását már a WHO is előre jelezte: míg ma a társadalom alig kevesebb, mint 10%-a rövidlátó, addigra 2050-re a globális népesség több, mint fele, azaz 5 milliárd ember lesz rövidlátó. Nem meglepő tehát az sem, hogy az optikák, lencse- és szemüveggyártók az aranykorukat élik az utóbbi években. Hazánkban az optika-piacban egy 30%-os tartalék van, közel ennyivel több üzletet még könnyen elbírna a szektor - ezt a hiányt töltené ki, a Szemeszter, egy feltörekvő optika franchise hálózat.
Habár vannak, már látásjavító beavatkozások, mint a lézeres szemműtét ezek aránya még a fejlett társadalmakban is rendkívül alacsony - leginkább a prémium ár és fellépő komplikációk miatt. Hazánkban hasonlóan ritkaságszámba megy a műtétet választók száma, viszont az Egyesült Államokhoz képest kevesebb a szemüvegesek aránya, okkal lehet ez alapján következtetni arra, hogy a közeljövőben Magyarországon a globális trendeket követve szintén tovább nő majd ez a szám. Az életmód változás, az apró kütyük és a kiöregedő társadalom mind hozzájárulnak az optikák jövőbeni sikeréhez, melyet az is támogat, hogy egy alapból profitábilis üzleti lehetőségről van szó: szemben más szektorokkal például jellemzően alacsonyabbak a munkaerő költségek és szélesebb árréssel működtethető a vállalkozás.
A Szemeszter optika évtizedes tapasztalattal száll be a ringbe, egyszerű kontaktlencse és szemüveg árusítás helyett inkább szolgáltató pontként üzemelnek, ahol az ügyfelek megannyi látással kapcsolatos problémájára megoldást tudnak kínálni. A cél egy termék, pl. szemüveg értékesítése helyett a konkrét érték: az éleslátás biztosítása a betérők számára. A szélesebb elérhetőség érdekében a márka a magyar piac 100-150 optikás hiányát 50 saját egységgel fedné le franchise partnerek bevonásán keresztül.
2019-ben a magyar optika piac az 55 milliárd forintot is meghaladta, a nagy mérete ellenére azonban sok az elavult megoldás és jelenleg - a Szemeszter kivételével - egyetlen franchise hálózat sem üzemel a szektorban. A márka ebben a közegben saját modern eszközökkel is igyekszik megkülönböztetni magát versenytársaitól, így például saját, ügyfeleik körében népszerű applikáció fejlesztésével, melyet a partnerek számára is rendelkezésre bocsátanak. Az előrejelzések alapján 2019-2027 között a globális optika piac általános növekedés elé néz, mintegy 186%-os növekedés várható, mely trend hazánkat is érinteni fogja.
Franchise hálózatként a Szemeszter optikát nyitó vállalkozók, professzionális támogatásban részesülnek. Ezáltal az első lépéstől, egészen a nyitásig és az azt követő üzemeltetésig végigvezeti őket a rendszergazda. Az ismeretlen vizek navigálása helyett teljes technikai arzenált kapnak, melyben a törzsvásárlói megoldások, saját applikáció és ügyfélkezelő rendszer egyaránt megtalálható. Ennek eredményeképp a belépő vállalkozók a Szemeszter optikához hasonlóan egy sikeres, jövedelmező vállalkozásra tehetnek szert.
A hálózat jelenleg is franchise partnerek jelentkezését várja. Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a Szemeszter optika koncepciója és szeretnél róla többet megtudni, az alábbi űrlapon tudod felvenni a kapcsolatot a hálózattal.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az új pécsi ingatlan hálózat immár harmadszor rendezte meg díjkiosztó ünnepségét, idén a válság ellenére rekord létszámmal.
A viharos piacon hajlamosak lehetünk megfeledkezni a kínálati oldalon bekövetkező változásokról, most egy új ingatlaniroda kezdte meg terjeszkedését.
A holland Used Products a használt tárgyak - főként IT termékek - újraértékesítéséből csinált bizniszt.
Rengeteg érv szól amellett, hogy az informatikus- és IT-mérnök oktatásba fektessünk. Ehhez kínál lehetőséget a Coders Lab programozó iskola franchise.
A Used Products már több mint 50 egységgel rendelkezik hazájában, valamint megjelent Németországban, Belgiumban és Romániában is.
legolvasottabb

Az előadásokon vállalkozók és induló franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
Egy fiatal kozmetikai cég modernizálná a magyar szépségipart.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028