Egy vállalkozás, aminek előnyére válhat az infláció

"Egyik ember szemete a másik kincse", ám a Used Products több, mint 50 üzletében inkább csak kincsek vannak. A hálózat elsősorban elektronikai termékek továbbértékesítésére specializálódott de egyéb kategóriák is megtalálhatóak a hálózat partnereinél (pl. hangszerek). A tárgyak bevételét egy részletes átvilágítás előzi meg, az elektronikai termékek különösen egy széleskörű teszten esnek ák mielőtt kikerülnének a polcokra.
A franchise hálózat jelenleg Magyarországon tervezi terjeszkedését, elsősorban helyi üzleti partnerek bevonásával. A Used Products számára 80-150 négyzetméter az ideális üzlethelyiség mérete, de a konkrét lokáció, pl. a város lakosságának mérete ezt befolyásolhatja. A belépő franchise átvevők számára a központ minden támogatást megad a sikeres induláshoz, az első hat hónapban díjmentesen.
Elsőre különös vállalkozásnak tűnhet a koncepció, de a jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelkedő lehetőséget jelenthet. Egy erős inflációs környezetben a fogyasztók jellemzően gazdaságtudas módra váltanak. Ez többnyire csak a bevásárlásokra terjed ki, de a jelenlegi kétszámjegyű infláció mellett sokan döntenek kihasználatlan készülékeik, pl. a raktárban pihenő szerszámkészlet tovább adásán. A vásárlókban pedig jogosan merül fel, hogy a külön ráfizetés helyett inkább használtan vegyenek leárazott termékeket. Ezek a trendek figyelhetők meg tipikusan a használtruha kereskedésekben, ahol idén jellemző növekedést lehetett tapasztalni - és ez a trend is most a Used Products malmára hajtja a vizet.
Jogosan merülhet fel, hogy miért válassza egy vállalkozni vágyó befektető a Used Products-ot ha hasonló online piacterek elérhetőek. A koncepció több lábon áll, de ezekből a meghatározó hívószó a Used Products esetében - mellyel az online piacterek nem rendelkeznek - a garancia melyet az eladott termékekre vállalnak. A hálózat valamennyi üzlete hosszú évek során építette fel a fogyasztói bizalmat, melynek köszönhetően biztosabb beszerzést tudnak kínálni egy új készülék után kutató fogyasztónak, mintha azt közvetlenül egy másik eladótól venné meg.
A fizikai üzlet mellett a Used Products egy kész webshop-rendszert kínál magyarországi partnereinek így az online forgalomtól sem kell elesniük. Franchise rendszerként a belépő partnerek teljeskörű támogatást kapnak és egy 1 hetes intenzív tréningen esnek át, az üzlet nyitásakor pedig 1 hétig helyszíni támogatást is kapnak. A hálózat kolozsvári üzlete már több, mint 400 milliós forgalmat bonyolít le melyben évről évre növekedés tapasztalható - hasonló számokat remél a hálózat vezetése a Magyarországon nyitó partnerek esetében is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Used Products temesvári átvevőjével készített interjút a franchising.hu
Egy holland koncepció új alapokra helyezi az apróhirdetések, valamint másodkézből való vásárlást.
A Used Products már több mint 50 egységgel rendelkezik hazájában, valamint megjelent Németországban, Belgiumban és Romániában is.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel