Egy vállalkozás, aminek előnyére válhat az infláció
"Egyik ember szemete a másik kincse", ám a Used Products több, mint 50 üzletében inkább csak kincsek vannak. A hálózat elsősorban elektronikai termékek továbbértékesítésére specializálódott de egyéb kategóriák is megtalálhatóak a hálózat partnereinél (pl. hangszerek). A tárgyak bevételét egy részletes átvilágítás előzi meg, az elektronikai termékek különösen egy széleskörű teszten esnek ák mielőtt kikerülnének a polcokra.
A franchise hálózat jelenleg Magyarországon tervezi terjeszkedését, elsősorban helyi üzleti partnerek bevonásával. A Used Products számára 80-150 négyzetméter az ideális üzlethelyiség mérete, de a konkrét lokáció, pl. a város lakosságának mérete ezt befolyásolhatja. A belépő franchise átvevők számára a központ minden támogatást megad a sikeres induláshoz, az első hat hónapban díjmentesen.
Elsőre különös vállalkozásnak tűnhet a koncepció, de a jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelkedő lehetőséget jelenthet. Egy erős inflációs környezetben a fogyasztók jellemzően gazdaságtudas módra váltanak. Ez többnyire csak a bevásárlásokra terjed ki, de a jelenlegi kétszámjegyű infláció mellett sokan döntenek kihasználatlan készülékeik, pl. a raktárban pihenő szerszámkészlet tovább adásán. A vásárlókban pedig jogosan merül fel, hogy a külön ráfizetés helyett inkább használtan vegyenek leárazott termékeket. Ezek a trendek figyelhetők meg tipikusan a használtruha kereskedésekben, ahol idén jellemző növekedést lehetett tapasztalni - és ez a trend is most a Used Products malmára hajtja a vizet.
Jogosan merülhet fel, hogy miért válassza egy vállalkozni vágyó befektető a Used Products-ot ha hasonló online piacterek elérhetőek. A koncepció több lábon áll, de ezekből a meghatározó hívószó a Used Products esetében - mellyel az online piacterek nem rendelkeznek - a garancia melyet az eladott termékekre vállalnak. A hálózat valamennyi üzlete hosszú évek során építette fel a fogyasztói bizalmat, melynek köszönhetően biztosabb beszerzést tudnak kínálni egy új készülék után kutató fogyasztónak, mintha azt közvetlenül egy másik eladótól venné meg.
A fizikai üzlet mellett a Used Products egy kész webshop-rendszert kínál magyarországi partnereinek így az online forgalomtól sem kell elesniük. Franchise rendszerként a belépő partnerek teljeskörű támogatást kapnak és egy 1 hetes intenzív tréningen esnek át, az üzlet nyitásakor pedig 1 hétig helyszíni támogatást is kapnak. A hálózat kolozsvári üzlete már több, mint 400 milliós forgalmat bonyolít le melyben évről évre növekedés tapasztalható - hasonló számokat remél a hálózat vezetése a Magyarországon nyitó partnerek esetében is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Used Products temesvári átvevőjével készített interjút a franchising.hu
Egy holland koncepció új alapokra helyezi az apróhirdetések, valamint másodkézből való vásárlást.
A Used Products már több mint 50 egységgel rendelkezik hazájában, valamint megjelent Németországban, Belgiumban és Romániában is.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel