Milyen gyakran kapjuk meg azt, amit rendelünk?

Sokszor írják, mondják, hogy átvételkor, különösen, ha több dolgot rendelünk, érdemes áttúrni a tálcát. Minden rajta van? Az van rajta, amit kértem?
Az amerikai QSR magazin minden évben készít felméréseket, ahol ezekre a kérdésekre keresi a választ. A mintavétel abból a szempontból hiányos, hogy a közölt adatok a drive-thru „pontosságát” mutatják csak.
A legrosszabb év a vendégeknek 2019-es a volt, ekkor az Egyesült Államokban a McDonald’s 84,8%-os, a Burger King 90,3%-os míg a KFC 66,1%-os (!) pontossággal dolgozott. A legjobb értékeket a hazánkban kevésbé ismert Chick-fil-A hozta, 94%-kal, a 2,500 egységgel rendelkező hálózat nem csak 2019-ben de tavaly is a legprecízebb volt.
A pontosságnál érdemes megjegyezni, hogy nem a rosszindulat miatt marad le egy-egy krumpli a tálcáról, sőt gyakran a termékek száma egyezik, csak mást kapunk, mint szeretnénk, rosszabb esetben valaki más rendelését.
A 2021-es évre jelentősen javultak az adatok, bár ez legalább annyira köszönhető a járvány miatti forgalom csökkenésnek, mint a hálózatok fejlődésének. Tavaly szinte minden vizsgált franchise 90% felett volt, a Burger King 97,2%-os, a McDonald’s 91,2%-os míg a KFC 92,3%-os eredményt produkált. A legizgalmasabb változás a Chick-fil-A-nél történt, ahol a több mint 100 próbavásárló mindegyike pontosan azt kapta, amit kért. De nem csak a gyorséttermek hibáznak a Starbucks drive-thru-ja is „csak” 92,9%-os pontossággal dolgozik.
A gyorséttermek többet hibáznak este, a 2019-es évben a reggelik 87%-osak voltak, míg az ebédek 85,4%-osak, a délutáni nasik 83,7%-osak, aki pedig este rendelt, az esetek 80%-ában nem azt kapta, amit kért.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.