Hazai és nemzetközi terjeszkedéshez keres franchise partnereket a hummusbar

Mára sokan ismerik és szerencsére sokan szeretik is a hummusbar által kínált közel-keleti ételkülönlegességeket. Az étkezési szokások változásának köszönhetően pedig az is gyakori, hogy valaki a vegetáriánus étel kínálata miatt ismerte meg a brandet és szerette meg az ízletes fogásokat.
A franchise-ot alapító tulajdonos célja, hogy a jövő szuper food-ját minél több ember számára elérhetővé tegyék a hummusbar éttermei. Saját receptúra alapján, évekig tartó tökéletesítési folyamatnak köszönhetően mára olyan gyártási technológiát dolgoztak ki, melynek segítségével távoli lokációkat is ki tudnak szolgálni a kizárólag tartósítószer mentesen készülő alapanyagokkal. Küldetésük, hogy vendégeik visszajárjanak a kézzel és szívvel készített ételekért és éttermeik bensőséges hangulatáért (handmade, heartfelt).
A franchise hálózattá válás útja nekik sem volt egyszerű, de minden szembejövő akadályban csak a lehetőséget látták, látják. Szenvedélyünk viszi őket előre, ennek eredményeként Budapesten kívül már Szófiában, Pozsonyban, valamint Lisszabonban is üzemel hummusbar branch. A nyitás napjától sikeresen működik minden egyes éttermük. A Covid pandémia miatti lezárások alatt a kiszállításoknak köszönhetően minden étterem végig üzemelt, sőt új branch nyitására is sor került.
A már több mint 20 éttermükben járva boldog és elégedett embereket látni, akik jóízűen fogyasztják a hummusbar konyhákban készülő finomságokat. Ez pedig boldoggá és elégedetté teszi a franchise tulajdonosait is.
S ami még elégedetté teszi őket, az az éttermek által a franchise partnereknek és a munkavállalóknak biztosított stabil jövedelem. Üzleti modelljük egyszerű, a befektetés megtérülése gyors, a bevételek kiemelkedőek. A sikeres üzletvitelhez nem szükséges előzetes vendéglátói tapasztalat. Franchise partnereiket az üzlethelyiség kiválasztásától az étterem megnyitásáig, továbbá a működés szakaszában is folyamatosan támogatják.
A brand által képviselt minőségi ételeken túl a kipróbált know-how, a könnyű működési rendszer, az online oktatási rendszer, a partnereknek szóló információs oldal és a folyamatos támogatás mind-mind segítik a franchise partnereket sikeresen üzemeltetni minden hummusbar egységet.
A hummusbar elsősorban Magyarország vidéki nagyvárosaiban és külföldön keres franchise partnereket. Budapesten limitált számban van lehetőség új branch nyitásra.
Amennyiben felkeltette érdeklődését a hummusbar franchise lehetőség, további részletekről az alábbi elérhetőségeken tájékozódhat.
Gyenei Gyöngyvér
Franchise Sales
+36 30 336 5320
gyongyver@hummusbar.hu

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.