Az online és az offline ötvözete franchise-ban
A korához képest meglepően nagy hálózatot 2015-ben indította útjára egy háromfős baráti társaság Spanyolországban. Ma több, mint 2 millióan használják a szolgáltatásaikat, 2400 egységet üzemeltetnek mintegy 40 országban. A hálózat eredetileg a mosoda-szektorban vált ismertté, ahol kihasználták a fogyasztók növekvő igényét az online szolgáltatások felé. Tradicionális versenytársaikkal ellentétben itt nem a fogyasztó vitte le mosni a ruháját. Helyette az appon keresztül a házhoz érkező Mr. Jeff munkatársa viszi el a mosnivalót, majd 48 órán belül azt tisztán, vasalva visszaviszi a rendelő lakására.
Egy modern franchise
Ezt az egyszerű de újszerű elképzelést aztán más szektorokban is kipróbálták. Az eredmény egy transzformatív egybeolvadása a tradicionális szolgáltatásoknak és online technológiáknak. Ma a gyakorlatban a Mr. Jeff franchise rendszerére úgyis gondolhatunk, mint egy összekötő rendszerre a vállalkozók és a fogyasztók között. A felhasználó által a Jeff App-ban kiválasztott szolgáltatást a franchise átvevők végzik el, számukra további eszközöket ad erre a Jeff Suite, mely a tipikus vállalkozói igényeket elégíti ki pl. számlázási és pénzügyi kimutatásokkal. A kettő között pedig a Jeff Drivers App áll, mely összehangolja a beérkező szállításokat, valamint segít az útvonal kialakításában.
A három app együttes használata mellett, az offline elem sem marad ki. A partnerek saját mosodát üzemeltetnek önálló üzlethelyiséggel, az online aspektus pedig segít a fogyasztók megtalálásában.
Az egész felállás ismerős lehet talán a ride-sharing piac robbanásszerű növekedésére. A Mr. Jeff is elsősorban azokat a fiatal, időszűkében lévő irodistákat célozza, akik esetében alapból népszerű volt például a carsharing. Nem csak ez áll a hálózat sikere mögött, az alapítók ezt a know-how megosztásának, az állandó oktatásoknak és az erős marketing jelenlétüknek is tulajdonítják. A belépő partnerek például becsatlakozhatnak egy online e-learning rendszerbe a Jeff Academy-n keresztül, ahol azonnal hozzáférhetnek a mosoda üzemeltetéséhez szükséges tudáshoz.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel