Tovább terjeszkedett a magyar gofrizó
A 2019-ben indult hálózat már a harmadik gofrizóját nyitotta meg a balatonfüredi, valamint a siófoki egységet követően. Soós Zoltán, a hálózat fehérvári átvevőjével beszélgetünk.
Honnan jött az ötlet? Miért pont egy ilyen koncepcióba vágtál bele?
Soós Zoltán: Életemben először Bécsben találkoztam bubble waffle típusú gofrival. Miután hazajöttünk kerestem a környéken ilyet, de sehol nem találtam. A Hong Kong-ból származó bubble waffle hatalmas népszerűségnek örvend Ázsiában, ellenben Európában még alig ismerik. Ekkor jött az ötlet, hogy hozzunk el mi egy ilyen koncepciót a városba. Azzal számoltunk, hogy hatalmas igény lenne a városunkban egy ilyen újdonságra.
Ez pedig teljes mértékben bejött, amióta megnyitottunk nap mint nap felülmúljuk az eredetileg tervezett forgalmat, sőt már bővíteni kellett a csapatunkat annak érdekében, hogy minden vendégünket ki tudjuk szolgálni.
A Waffini tulajdonosaival nagyon jól indult a kapcsolat már az első pillanattól kezdve megvolt az összhang közöttünk. Mind a megnyitást megelőzően, mind pedig az azóta eltelt időben hatalmas segítséget kapunk tőlük.
Kinek ajánlanád a franchiset?
Soós Zoltán: Szerintem nem való bárkinek a franchise, hiszen tudni kell alkalmazkodni egy rendszerhez, valamint magához a rendszergazdához is. A sikeres partnerségnek elengedhetetlen része, hogy az átvevő és az átadó között kialakuljon egyfajta bizalom, illetve jó legyen köztük a kommunikáció, hiszen az egész modell ezen alapul.
Miért döntöttél a franchise mellett? Miért nem a saját, független gofrizódat indítottad el?
Soós Zoltán: Mérlegre tettük, hogy van lehetőségünk franchise hálózat tagjaként gofrizót nyitni, vagy akár önállóan, függetlenül is. Ám végül arra a döntésre jutottunk, hogy egy már működő rendszer tagjaként sokkal nagyobb biztonságban leszünk.
Egyfelől nekünk nem volt korábban semmilyen vendéglátós tapasztalatunk, így nagy segítséget jelentett a Waffini már meglévő tudásának az átvétele. Akár a receptekről legyen szó, akár pedig magának az egységnek a napi üzemeltetéséről.
A döntésünkben az is fontos szerepet játszott, hogy egy hálózatnak mindig nagyobb az ereje és az ismertsége. Egy rendszernek van már egy kialakult vendégköre, egy kész bizonyított arculata. Ezen elemek átvétele pedig mind elengedhetetlen volt ahhoz, hogy a fehérvári gofrizónk sikeres legyen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.