Megkezdte külföldi terjeszkedését a magyar Makery franchise hálózat
A világon egyedülálló ötletet életre keltő cég, a Makery World ZRt. jóvoltából a hálózat első 2 franchise partnere egy hét leforgása alatt nyitotta meg éttermét Bécsben és Pozsonyban. Ezzel a budapesti mintaegység mellett, immár Európa három városában is részesei lehetünk a Makery által biztosított újszerű élménynek.
A hálózat terjeszkedése hamarosan újabb sebességi fokozatra kapcsol, mivel rövid időn belül Milánó, Barcelona, Athén, Brüsszel, Berlin és Stockholm is otthont fog adni a sikeres koncepciónak. A tervek szerint 2022 januárig a felsoroltak közül akár még 2 új városban fog nyitni az étteremlánc.
Budapest VII. kerületében már öt éve működik a Makery, ahol a vendégre bízzák az általa kedvelt étel elkészítését. Kis tálkákon megkapja az előre kimért és előkészített hozzávalókat, az étteremben kapott tableten a Makery videói pedig szemléltetik a kiválasztott étel elkészítésének lépéseit. Az asztalokba beépített főzőlapokon azután a vendég 20-25 perc alatt elkészítheti a kiválasztott fogást ahogy az asztaltársaság többi tagja is ki-ki a saját kedvencét fogyaszthatja el végül a többiekkel.
A Makery kifőzte a pandémiához való alkalmazkodás receptjét
A hálózat mintaegysége a járvány időszaka alatt sem zárt be. A Makery World ZRt. vezetői új irányokat kerestek, amelynek eredményeképpen létrehozták a „Makery Delivery-t”. A tavalyi év slágere a világon egyedülálló Makery online DIY csapatépítés volt, ugyanis a vendégek több mint fele céges csapatépítő esemény keretein belül tapasztalta meg első Makery élményét. A járvány okozta lezárások alatt a Makery online DIY csapatépítő résztvevői otthonaikban kapták kézhez az étel alapanyagokat (delivery dobozaikat) majd együtt, egy online meetingben összekötve főzték meg az ételeiket.
Ez az év csapatépítő slágerének bizonyult, mivel az étteremnek 2020 decemberében 20%-al több vendége volt, mint a járvány előtti év (2019) azonos időszakában.
Az alapítók az egyedülálló magyar koncepció egész világgal való megismertetéséhez a franchise modellt választották.
A Makery World ZRt. franchise terjeszkedését a Magyar Franchise Szövetség támogatása mellett a Német Franchise Szövetségben betöltött tagsága is erősíti a DACH régióban (Ausztria, Németország, illetve Svájc területén).
A Makery egységek leendő tulajdonosai a szoftveres megoldáson túl a kezdetektől teljes szupportot kapnak, az előkészítő tervezéstől kezdve a megfelelő helyszín megtalálásán keresztül, az étterem megnyitásáig és üzemeltetéséig.
“A Makery a sikeres kreatív alkotás élményét kínálja, könnyen elérhető éttermi keretek között!”
Amennyiben szeretne bővebb információt kapni a Makery hálózatról, vagy a csatlakozási feltételekről, érdeklődjön az alábbi elérhetőségeken:
Kontakt:
Makery World Zrt.
Kövécs András
VP, Head of Strategy
+36 20 447 1177
Andras.kovecs@makeryworld.com
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Intenzívebb expanzió
/2015.06.15.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.