A jövő hamburger csatái
Az amerikai franchise óriás terveit a USA TODAY hozta nyilvánosságra, a hálózat megkezdte egy új növényi alapú hamburger kidolgozását, melyet világszerte fognak tesztelni az éttermeikben.
A másik jelentős termék a Csirkés szendvics (Crispy Chicken Sandwich), tavaly ebből már komoly háború tört ki két hazánkban kevésbé ismert amerikai hálózat a Popeyes és a Chick-fil-A között, ez több esetben fizikai erőszakban nyilvánult meg, sőt még egy gyilkosságot is ennek tudnak be az amerikai híroldalak.
„A McPlant (az új növényi alapú hamburger szerk.) csak is kizárólag a McDonald’s számár készül, a McDonald’s által.” Mondta Ian Borden, a hálózat nemzetközi részlegének elnöke befektetőinek. „A jövőben a McDonald’s belép a növényi alapú termékek piacára.”
A McDonald’s egyértelműen le van maradva a vegán termékekben, hazánkban a legnagyobb versenytársa a Burger King már tavaly behozta az Impossible Whopper-t, de sok már tengerentúli és hazai hálózat is kínál növényi alapú opciót.
Érdekesség, hogy már hét éve indult egy petíció azért, hogy legyen vegán burger a McDonald’s-ban, ma körülbelül 230,000 aláírásnál jár.
Mielőtt bevezetnék egy komoly tesztelési folyamaton esnek át az új termékek. Mindössze néhány kiválasztott országban, illetve amerikai államban lesz elérhető először a vegán opció, de a pontos tervet még nem ismerjük.
„Nagyon izgatottak vagyunk a lehetőség miatt, mert úgy hisszük egy jó minőségű és finom terméket hoztunk létre” mondja Borden. „amint a vásárlók készen állnak mi is készen állunk.”
Hűség program
Nem csak az étlap bővítését tervezi a gyorsétterem lánc, hanem kísérleti jelleggel Phoenix-ben (Arizonában) elindul a „MyMcDonald’s” program is.
Egyelőre úgy tűnik, hogy egy költés alapú rendszer dolgozott ki a hálózat, mellyel már más láncoknál találkozhattunk. A hűségprogram részeként különböző kuponokat, illetve kedvezményeket lehet szerezni minden egyes vásárlással
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.