Új logója lett a Burger King-nek

A Burger King az eddig megszokott logó helyett visszahozta az ezredforduló előtti változatot, egyszerűbb megjelenést hozva ezzel az arculatába. Az, hogy mikorra kerül bevezetésre az új logó a hazai egységekbe egyelőre még kérdéses, ám valószínűleg évekbe telik mire minden éttermet átalakítanak.
Minimalista stílusú logót egyre több nagy amerikai franchise hálózat választ magának, elég csak a Dunkin'-ra vagy éppen a Domino's-ra gondolni, akik nem csak az arculatukat, de a márka nevükből is elhagytak.
A hálózat lépése természetesnek tűnik az elmúlt évek apróbb arculati változásainak fényében. A Burger King már évek óta kísérletezik kisebb arculatváltásokkal és az eddigi próbálkozásaik kísértetiesen hasonlítanak az új logóra. Habár a Whopper szendvics nevében használt zöld és barna színeket kerülték a logócserével egyidőben bemutatott új arculati elemeken látszik, hogy ebből nyertek ihletet.
Egyenlőre még a jövő zenéje, hogy a logócsere és a minimalista vonulat mekkora változást jelent az egységek belső és külső megjelenésében.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Békéscsaba belvárosában nyitotta meg 93. magyarországi éttermét a hazai McDonald’s. A „Jövő Élménye” koncepciónak megfelelően az új autós egységnél kiemelt szerepet kapott az innováció és a digitális fejlesztés.
Második egységét nyitja hazánkban egy közel 400 éves múlttal rendelkező söröző.
A gyorséttermi szektor óriása, az AmRest számos koncepciója nehézségekkel küzd a járvány miatt.
Hazánkban viszonylag átlagos marketingpolitikát folytat a Burger King, az étteremlánc otthonában azonban a furábbnál-furább reklámokkal bombázzák a fogyasztókat.
Magyarországon csak nemrég kezdődtek meg a lezárások, de már most érezni a vírus gazdasági hatásait. Hogyan változtathatja meg ez a McDonald's stratégiája a jövőben?
legolvasottabb

Mint ahogy az elmúlt esztendőben minden embernek és vállalkozásnak átírta az életét a pandémia, úgy a Szövetség sem volt ez alól kivétel.
Összeszedtük azokat a tényezőket, melyekre érdemes figyelni mindenkinek, aki egy franchise rendszerhez való csatlakozásban gondolkodik.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.