Nehezen viseli a KFC itthon a koronavírus hatásait
Az amerikai márkák közül számos húzó nevet az AmRest kezel Európában, többek között a KFC, Pizza Hut, Burger King és Starbucks is több országban hozzájuk tartozik. Magyarországon az AmRest üzemelteti a KFC, illetve Pizza Hut egységeket. A legutóbbi, 2019-es pénzügyi beszámolójuk szerint fizetési haladékot kértek a jelentősebb beszállítóiktól. Az akkori jelentésben ez 26 Pizza Hut és 70 KFC egységet érintett hazánkban.
A tavaszi karantén megtépázta a vendéglátókat, így a cég hazai árbevétele is jelentősen csökkent. A külföldi tendenciákat követve számos intézkedést hoztak, hogy javítsanak a helyzeten: átálltak és növelték a drive-through éttermek szerepét, emellett a forgalom jelentős részét átterelték kiszállításra. Természetesen több ponton költségcsökkentésre és ideiglenes bezárásokra is sor került, ennek köszönhetően maradhatott talpon a csoport.
A májusi enyhülést követően az árbevétel is növekedett. Idén is nyitnak ugyan új egységeket, de a COVID előtti várakozásoktól elmarad a tervezett terjeszkedés. Ennek ellenére 2019-ben még jó évet zárt az AmRest, jelentősen növekedett a nettó árbevétele, a csoport átadott 7 új Pizza Hut és 12 KFC éttermet.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.