Előnyt élveznek a zöld hálózatok a vírussal szemben?

A járvány közepette könnyen megfeledkezhetünk az éghajlatváltozás és a környezetszennyezés veszélyéről, de kétségkívül a következő évtized(ek) égető kérdése lesz majd ezek megoldása. A nemzetközi trendek alapján végül talán pont az üzleti szférából jöhet a válasz. Egyre több sikeres vállalkozás kerül ki a zöld szektorból melyek a koronavírus alatt is meglepően jól teljesítenek és a járvány alatt sem állnak le a terjeszkedéssel.
A magyar alapítású GreenLine Clean is ebbe a csoportba tartozik. Az autómosóhálózat rövid három év leforgása alatt több, mint 30 egységgel növelte egységei számát hazánkban és már külföldön is terjeszkedik. Versenytársaitól elsősorban a mobilitásában és környezettudatos jellegében különbözteti meg magát cég így meglovagolva a fellendülő szektor sikereit is. Egy hagyományos autómosóhoz képest 149 liter víz helyett a GreenLine Clean egységei csupán 1 litert használnak fel, és mindezt minőségi kompromisszumok nélkül. Folyamatosan bővítik a szolgáltatáspalettát, saját márkás termékek mellett belső tisztítást is kínálnak, melyeket most a koronavírus kapcsán kiegészítettek ózongenerátoros klíma-, és légfertőtlenítéssel is.
A hálózat legújabb partnere egy már működő autókozmetika Nyíregyházán most a GreenLine tagjaként üzemel tovább, de további autómosókat nyitottak Gyöngyösön, Mosonmagyaróváron, Budaörsön, illetve a fővárosban is. Külföldön sem álltak meg, Ausztriában egy új autókozmetikai szalont hoztak létre Bécs egyik legforgalmasabb bevásárlóközpontjában. Emellett pedig további egységek nyíltak Hollandiában és Németországban is.
Az online szolgáltatások körét is bővítik a partnerek számára, a GreenLine Clean központ a hálózat saját applikációjának kifejlesztésén dolgozik, ennek tesztelése hamarosan meg is kezdődik.
A GreenLine Clean-nek van egy további újítása is: a mobil mosóállomások. Mostanáig kevés olyan szolgáltatót láthattunk, aki a gépkocsi flották és logisztikai gépjárműparkok számára helyben képes szolgáltatást kínálni. Taxik, autókölcsönzők, de akár hajók is gyorsan kiszolgálhatóak azáltal, hogy a különleges tisztítási technológiát ott lehet csúcsminőségben biztosítani, ahol az ügyfél tartózkodik.
A hálózat egységei előkészített panelekből gyorsan és könnyen telepíthetők, így olyan helyeken is meg tudnak jelenni, ahol a tradicionális autómosó felállítása bonyolult lenne. Az alacsony befektetési összegnek és a gyorsan emelkedő forgalomnak köszönhetően már az első évben pozitív üzleti eredménnyel zárhatnak a hálózat franchise partnerei.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A franchise hálózatokat egyre nagyobb nyomás éri fogyasztói oldalról a környezet szennyező magatartásuk miatt. Pontosan ezért, a legnagyobbak kezdik előtérbe helyezni a természetvédelmi szerepvállalásukat. Kérdés, hogy létezik-e igazán zöld franchise vagy ez továbbra is csak egy marketing fogás marad?
A koronavírus járvány ellenére is sikeresen terjeszkedik az ingatlanhálózat, mely csütörtökön a 168. hazai egységét nyitotta meg.
Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.
Még 2016-ban lépett be az ország piacára a Duna House, amikor felvásárolta a lengyel Metro House ingatlanközvetítőt. A befektetés a koronavírus ellenére is sikeres lett.
Az elmúlt években számos koncepció lovagolta meg a környezettudatos trendeket. Ennek tudható be többek között az elektromos autók sikere, de a franchise hálózatok között is akadnak sikeres, zöld példák.
legolvasottabb

A franchise egy a Rendszergazda, és az átvevő közötti szerződéses kapcsolat, ami egyre népszerűbbé és népszerűbbé válik minden ágazatban.
Meglepő módon a gyerekek becsábítása helyett a felnőtteket fogta meg az étteremlánc legújabb akciója.
Mit is jelent pontosan a gamification? Hogyan hat az ügyfélélményre, valóban növeli-e az értékesítések számát?
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
„Amióta becsatlakoztam, szerelmes lettem ebbe a területbe” indította a beszélgetést Szekeres-Szűcs Nikoletta a Stilianos diósdi franchise partnere.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028