Az egyik legdinamikusabb magyar franchise
Október 13-án, a Magyar Franchise Szövetség klubdélutánján tartott előadást Ceglédi Csongor a Bubbles vezérigazgatója a hálózat terjeszkedési stratégiájáról.
A Bubbles 2013-ban több éves üzemeltetési tapasztalattal, és egy tőkeerős befektetővel a háta mögött kezdett hozzá franchise hálózatának kiépítéséhez. Első lépésként mintegy 20 saját egységet nyitottak a fővárosban, majd a bővülés 5 vidéki franchise partner bevonásával folytatódott, amellyel elindult a franchise rendszer tesztelése is.
A hálózat a következő 5-6 év során közel országos lefedettségre tett szert hazánkban, Budapesten kizárólag saját egységeket nyitottak, míg a vidéket franchise partnerek csatlakozásával fedték le. A hálózat iránt olyan nagy az érdeklődés, hogy 2020-ban a koronavírus ellenére is 15 új egységgel tudtak bővülni.
Mivel Magyarországon belül a hálózat már szinte országos lefedettségre tett szert, 2019-re a külföldi terjeszkedés is aktuálissá vált számukra. Ceglédi Csongor vezérigazgató álláspontja szerint ehhez először is először definiálni kellett a hálózat versenyelőnyét a nemzetközi konkurenciával szemben. Magyarországon egyedülállónak számít ugyan a Bubbles, de más országokban - különösen nyugaton - az önkiszolgáló mosodák már korábban elterjedtek.
A versenytársakkal ellentétben, a Bubbles nagyobb teret kínál a betérő ügyfeleinek. Kényelmesebb váróteremmel, több és modernebb mosógéppel, illetve wifi-vel teszi kényelmesebbé a vendégei mosásra való várakozását. A koncepció automatikus működése is egyedi volt, az informatikai rendszer nagyobb belátást kínál a fogyasztói szokásokba és gördülékenyebbé teszi a mindennapi üzemeltetést. Mindezek támogatásával a hálózat magabiztosan nyitott Prágában 3 egységet.
A hazai terjeszkedési stratégia nem csak új egységek nyitására korlátozódik a Bubbles esetében. A megugró ingatlanárak hatására a hálózat a meglévő mosodák kapacitásának további gépekkel való bővítését tűzte ki célul. Ezzel a stratégiával költséghatékonyan tudták növelni piaci részesedésüket, illetve kielégíteni a növekvő fogyasztói igényeket.
A Bubbles koncepció lényegét Ceglédi Csongor elmondása alapján az IT rendszer alkotja. A mosodák távolról vezérelhetőek, a betérők különböző fizetőeszközöket használhatnak. Egyenleget lehet vezetni és a rendszer folyamatosan információt küld az üzemeltető részére. Egy olyan üzleti modell lett tulajdonképpen digitalizálva, amely a világon szinte mindenhol analóg. A legtöbb önkiszolgáló mosodában a vezető csak a napvégén tudja meg, hogy hogyan teljesített, mikor bemegy és ellenőrzi a bevételt, nincs külön információja arról, hogy ezt hány vásárlásból/tranzakcióból generálták, illetve mikor mennyien vették igénybe a szolgáltatásokat.
Az informatikai rendszerből és az automatikus működtetésből kiindulva a hálózat szinte a világon bárhol folytathatná terjeszkedését. A logisztika hatékonysága miatt azonban a Bubbles elsősorban a környező országokban, így például Csehországban keres először partnereket, ahol idén már a negyedik mosodáját nyitotta meg a rendszer.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028