Hazánkban terjeszkedik a fánkozó hálózat
Hogyan érintette a pandémia a hálózatot?
Véleményem szerint, az éttermi szektor jelenlegi lehetőségeihez és helyzetéhez képest nagyon sikeresek vagyunk. Az idei éveben a hálózat 300% -os növekedést ért el a tavalyihoz képest, a COVID-19 járvány ellenére. Nyugat-Európában is jól teljesítünk, megnyitottuk első egységünket Dániában, ahol az 30 perces sor áll a fánkokért. Nyitás előtt állunk Münchenben, Stockholmban, Lisszabonban. Közép-Európában is sikeresen terjeszkedünk, hiszen Bécsben és Budapesten is nyílni fognak egységeink. Emellett nagyon közel vagyunk a franchise szerződés aláírásához Kanadában, Bahreinben és Dubajban. Természetesen fánkozóink is megérezték a járvány és a korlátozások hatását, elég csak a külföldi turisták hiányára gondolni.
Hogy áll a terjeszkedés Közép-Európában?
Szlovákiában már nem keresünk partnereket, 25 egység nyílt vagy nyílik meg a közel jövőben. Csehországban más a helyzet, itt még a potenciális városok, nagyobb városok kerületeinek felére keresünk franchise partnert.
Mi a helyzet Magyarországgal és Lengyelországgal?
Magyarországon már végeztünk a budapesti egység tervezésével, és további 2 városban tervezzünk nyitni a közel jövőben. Lengyelországban már két fánkozóra aláírtuk a szerződést. De mindkét országban keresünk még átvevőket. Budapest például több egységet is elbír.
Idén tavasszal azt mondtad, hogy a La Donuteria lovebrand. Mit jelent pontosan ez?
Azt, hogy élvezzük vásárlóink feltétlen szeretetét. Hogy továbbra is szívesen jönnek kedvenc fánkjukért és kávéjukért, még akkor is, ha nem nálunk iszák, eszik meg kedvenceiket, hanem inkább otthon vagy útközben fogyasztják termékeinket. A sikernek számos összetevője van, a fánk különleges receptjétől kezdve, a közösségi médián keresztül, a folyamatos innovációig.
Milyen hatással van a járvány a hálózatra?
Említettük már például a turizmus visszaesése miatti bevétel kiesést, itt azt a stratégiát választottuk, hogy olyan helyeken nyitunk egységeket, ahol változatos a vásárló közönség, így egy csoport például turisták kiesése nem jelenti a fánkozó végét. Igyekszünk aktívak lenni ebben a nehéz helyzetben, folyamatosan új megoldásokat keresni, alkalmazkodni a változásokhoz és a piaci átalakulásokhoz.
Milyen terveitek vannak a jövőre nézve?
Két fő terület érdekel minket. Az első a terjeszkedés befejezése Közép- Európában, ezért új partnereket keresünk Csehországban, Magyarországon és Lengyelországban. A második pedig, hogy jövő év végére minden Európai fővárosban legyen legalább egy La Donuteria. Nagyon boldoggá tesz minket, hogy koncepciónk számos befektető, potenciális partner figyelmét felkelti. Sokak számára egy modern, stílusos cukrászda vagy kávézó a valóra vált álom.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.