A Burger King egyedi megoldása a távolságtartásra
A legtöbben helyen különböző felfestésekkel, padló matricákkal hívják fel a betérők figyelmét a kötelező távolságtartásra, ill. kevesebb ülőhellyel, egymástól távolabb elhelyezett asztalokkal próbálják a vendégek biztonságát szavatolni. Ám az egyik gyorsétterem hálózat sokkal kreatívabb megoldással rukkolt elő. Nemrégiben posztolta ki a Burger King, ahogy két vendége egy speciális BK koronával tartja a megfelelő távolságot.
A túlméretezett fejdísz biztosítja, hogy mindenki legalább 180 cm távolságra legyen a többi vendégtől.
„Ezzel az akcióval is azt kívántuk hangsúlyozni, hogy mennyire fontos számunkra a megfelelő higiénia és biztonság merteremtése.” - kommentálta a hír a BK a Business Insider megkeresésére.
„A DIY koronánk egy játékos és figyelemfelkeltő módja annak, hogy tudatosítsuk a vásárlóinkban, milyen fontos a megfelelő távolságtartás.”
Sajnos egyelőre csak a német Burger King egységekben lehet ilyen koronákhoz hozzájutni.
A királyi korona mellett egy másik újdonságot is bevezetett a BK, a Social Distancing Whopper-t, mely a franchise hálózat igérete szerint a hagymának köszönhetően mindenkit ösztönözni fog a távolságtartásra.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.