A Burger King egyedi megoldása a távolságtartásra
A legtöbben helyen különböző felfestésekkel, padló matricákkal hívják fel a betérők figyelmét a kötelező távolságtartásra, ill. kevesebb ülőhellyel, egymástól távolabb elhelyezett asztalokkal próbálják a vendégek biztonságát szavatolni. Ám az egyik gyorsétterem hálózat sokkal kreatívabb megoldással rukkolt elő. Nemrégiben posztolta ki a Burger King, ahogy két vendége egy speciális BK koronával tartja a megfelelő távolságot.
A túlméretezett fejdísz biztosítja, hogy mindenki legalább 180 cm távolságra legyen a többi vendégtől.
„Ezzel az akcióval is azt kívántuk hangsúlyozni, hogy mennyire fontos számunkra a megfelelő higiénia és biztonság merteremtése.” - kommentálta a hír a BK a Business Insider megkeresésére.
„A DIY koronánk egy játékos és figyelemfelkeltő módja annak, hogy tudatosítsuk a vásárlóinkban, milyen fontos a megfelelő távolságtartás.”
Sajnos egyelőre csak a német Burger King egységekben lehet ilyen koronákhoz hozzájutni.
A királyi korona mellett egy másik újdonságot is bevezetett a BK, a Social Distancing Whopper-t, mely a franchise hálózat igérete szerint a hagymának köszönhetően mindenkit ösztönözni fog a távolságtartásra.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.