A Baltikum legjobb steakháza

A Steiku Haoss Lettország egyik legismertebb étterme. A Riga központjában található steakházat a Cima család három generációja óta üzemelteti. A díjnyertes étteremmel szerzett több mint 17 éves sikeres működési tapasztalat után a Steiku Haoss tovább kívánja bővíteni hálózatát Európában. „Nem rég jutottunk el arra a szintre, hogy készen állunk tapasztalatunkat megosztani másokkal” - mondta Inga Cima, steakház tulajdonosa.
A világon kevés olyan franchise lehetőséggel találkozhat az ember, mint a Steiku Haoss. A rendszer különlegessége, hogy míg a legtöbb franchise új egységek nyitásában gondolkodik. A Steiku elsősorban meglévő éttermek, steakházak bevonásával kívánja bővíteni hálózatát. A már működő vendéglátó egységek, így egy nemzetközi tapasztalattal is rendelkező csapat irányítása mellett fejlődhetnek, már máshol kipróbált receptekkel tudják megújítani termékpalettájuk.
Steiku Haoss – King of Steaks
A Steiku Haoss a letteknél piacvezető Cantus csoport része, melyhez a Baltikum számos más híres vendéglátó egysége is tartozik. A Cantus Group folyamatosan fejlődik és gyarapszik az első rigai étteremük megnyitása óta. „Sikerünket a sok éves tapasztalat, a minőség és az egyediség biztosítja, ez különböztet meg minket a térség többi éttermétől” - magyarázza Inga Cima, a Steiku Haoss és a Cantus Group tulajdonosa.
De hogyan változtatta át a Cima család az először souvenir boltként működő üzletet étteremmé és steakházzá?
A Steiku története 2003-ban kezdődött, amikor megnyitották az első egységüket, hogy újjáélesszék a vadnyugati stílusú vendéglátást az országban. „Emlékszem még arra a napra több mint 17 évvel ezelőtt, amikor három napunk volt arra, hogy eldöntsük, elkezdjük-e ezt az új vállalkozást” - emlékszik vissza Inga.
A Steiku Haoss több egy kulináris élménynél, hiszen ez maga a konyhaművészet csodája, a legkisebb falattól a steakig és a teljes menüig. Az étteremben a steak a legfontosabb - gondosan kiválasztva, előkészítve és fűszerezve, kiváló szakácsokkal. Első pillantásra úgy tűnhet, hogy az étterem étlapján a steak dominál, de vannak tengeri és vegetáriánus fogások is.
Az út a sikerhez
A Steiku Haoss olyan, mint egy nagy összetartó család, legfontosabb értékei a vendégszeretet és a családi értékek. „A minőségi vendéglátásra összpontosítunk, hogy vendégeink érezzék szívesen látjuk őket, számunkra az elégedettségük a legfontosabb” - mondja Inga Cima.
A vadnyugati hangulat önmagában megéri az utat. A design - a lett építészek segítségével -, olyan érzést kelt, mintha egy klasszikus western film díszletében foglalnánk helyet. A belső tér és légkör megkülönbözteti Steiku Haoss éttermet Riga összes többi éttermétől. Amikor a vendég először lép be az üzletbe, az antik bútorok és dekorációk egyedi gyűjteményének látványa fogadja.
A látogatok többsége (körülbelül 70%-a) férfi, akik kiváló steaket kívánnak elfogyasztani. Az étterem az alapanyagot Új-Zélandról, Ausztráliából, az Egyesült Államokból, Argentínából, Brazíliából, Írországból vagy Lettországból rendeli.
Franchise terjeszkedés
A legtöbb ember fél attól, hogy saját vállalkozást indítson, a franchise egy kiváló alkalom arra, hogy saját üzleti vállalkozást egy tapasztaltabb szereplő segítségével és támogatásával működtessünk. Inga Cima ajánlata: „Szeretnélek ösztönözni téged, hogy ne félj a nehézségektől, és bízz a hálózatunkban. 15 éves működésünk során számos hibát elkövettünk, de már ismerjük a sikeres üzemeltetés titkát! Alig várjuk, hogy a közép-európai húsimádóknak is megmutassuk varázslatos ízvilágunkat!"
Vedd fel a kapcsolatot ma Steiku Haoss-val, ha felkeltette a koncepció az érdeklődésedet!
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.