Magyarországra jönne a rocksztár-képző?
Hazánkban a rocksuli szó hallatán a legtöbben talán a 2003-as filmre, a 2014 és 2018 között futó sorozatra vagy éppen a legutóbbi musicalre gondolnának. De az Egyesült Államokban sokkal több ez ennél. A rocksuli megfelelőjeként futó School of Rock ugyanis ma egy 250 iskolából hálózat, melynek nem titkolt célja, hogy rocksztárokat képezzen a fiatal generációkból.
A School of Rock egy zenetanárral indult, Paul Green eredetileg csak a zenekarába hívta meg próbálni a diákjait és habár az első próbálkozása kudarc volt, azt vette észre, hogy a csoportban előadó tanulók sokkal gyorsabban fejlődtek, mint azok, akik tradicionális zeneoktatást kaptak. Ebből burjánzott ki aztán a rocksuli ötlete. Paul beindította az alternatív zeneiskola koncepcióját és már az első csoportjának önálló koncertet ígért a tanév végén, amelyre 1999-ben sor is került.
Azóta az iskola egy hálózattá fejlődött, a School of Rock most október közepén nyitotta meg 250. egységét Rio de Janeiro-ban. A nemzetközi terjeszkedés következő lépcsőjeként ezúttal hazánkba szeretne belépni a koncepció. A zeneiskola kilenc másik branddel karöltve november 19-én hazánkba látogatott, hogy megtalálja a magyarországi iskola leendő átvevőjét, aki majd rocksztárokat képezhet a hazánkban is a diákokból.
A School of Rock történetében érdemes megemlíteni, hogy a hálózatnak akarva-akaratlanul is, de erős marketingje van, ugyanis több film, egy sorozat, de még egy musical is épül Paul Green történetére. Habár ezek többségét közvetve ő ihlette, a felsorolt alkotásokból csak egy film alkotásában vett részt. A történet megkapó és könnyen eladható, Paul Green pedig nem bánta az ingyen reklámot, többek között ezért sem perelt 2003-ban, amikor a közreműködése nélkül forgatták a 2003-as Rocksuli című filmet.
2009-ben az iskolát megvette az egyik befektetője, ezután indult be igazán a hálózatépítés. Az elmúlt tíz évben az Antarktika és Európa kivételével minden kontinensre betett már a lábát, most pedig Magyarországgal kezdve végre Európában is elindulnának.
Az iskolaindítás költsége az államokban 60 milliótól egészen 130 millióig terjedhet, de az árak nagyban függenek a helyi beszerzési lehetőségektől, így például Magyarországon alacsonyabb befektetéssel is lehetségessé válhat majd egy iskola nyitása. A hálózat elsősorban mester partnerét keresi az országban, aki a magyarországi iskolanyitás jogait átvenné a franchise központtól és felügyelné a hálózatfejlesztést Magyarország területén.
Az oktatási szektor pillanatnyilag az egyik leggyorsabban fejlődő franchise ágazat, ezt mutatják többek között az Európa-szerte gombamód szaporodó programozó iskolák, pre-school készségfejlesztő intézmények és iskolafelkészítők. A School of Rock franchise-nak több, mint 2 évtizedes tapasztalata van a piacon. A globális terjeszkedés keretében a brand kivenné a részét az egyelőre kiaknázatlan zeneoktatási szektorból, melyre - az oktatási ágazat fejlődésével - a hálózatnak és leendő partnerének egyaránt most adódik a legjobb lehetősége.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel
Szépség és franchise
Tisztelt cím! Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről!ombodieva@freemail.hu Köszönettel!
Szépség és franchise
Érdeklődöm van-e lehetőség a részletes tájékoztatásra a következő elérhetőségeken: mariann05@freemail.hu +36-30-5830028