Debrecenben nyit a magyar palacsintaház első franchise étterme
Az elmúlt évek sikereinek köszönhetően a Creppy mára egy sikeres franchise márkává nőtte ki magát, amit jelenleg a világ 12 legígéretesebb innovatív franchise vállalkozása között tartanak számon. A dinamikusan fejlődő vállalkozás most egy újabb mérföldkőhöz ért, ugyanis Debrecenben nyílik a PalacsintaHáz első franchise étterme.
A díjnyertes koncepció
A hatalmas népszerűségnek örvendő Creppy nem csak hazánkat hódította meg, de már Amerikában is felfigyeltek a palacsinta íz-élményt egy teljesen új perspektívába helyező vállalatra. Idén Las Vegasban a franchise legnagyobb nevei a Creppy Franchise koncepcióját beválasztották a világ 12 legígéretesebb szisztémája közé.
„A Creppy prémium palacsintás vendéglátásának története 2006-ban indult útjára Miskolcról, a PalacsintaHáz megnyitásával. Az évek szorgalmas munkájának és a tudatos fejlesztéseknek köszönhetően 2014-ben megalapítottuk és levédettük a Creppy márkanevet, melyre építve mára kidolgozásra került és végső formát öltött a Creppy részletes franchise rendszere.”- árulta el a Creppy alapítója, Oszlánczi Réka.
Réka elmondása szerint a Creppy franchise koncepció alapja a márka által nyújtott kivételes, prémium palacsintás vendéglátás, amelyben művészi szinten alkotják a palacsintás ételkülönlegességeket, mindezt éttermi színvonalon, egyedi szervizzel kínálva a vendégeknek.
Páratlan Creppy élmény várja a debrecenieket is
A Creppy nem csupán egy kiváló étterem, nem csak egy remek palacsintázó - a Creppy a palacsintás vendéglátás Disneylandje!
Fő portékájuk - ami talán sikerük egyik kulcsa is- a „Creppy élmény”, melynek komplexitásába beletartozik az egyedi palacsintás ételkülönlegességek mellett a Creppy étterem utánozhatatlan atmoszférája, illetve a kiszolgálás magas színvonala is.
Prémium vendéglátásukat és palacsintás különlegességeiket mindig elérhetővé teszik az a legtöbb ember számára. Fontos számukra, hogy minél szélesebb körben hozzáférhetővé tegyék, és minél többen megtapasztalhassák a Creppy élményt.
Ehhez az élményhez szeretnének társulni most a Creppy debreceni franchise partnerei, Kákos Eszter és Szabó László, akik már az első PalacsintaHázban tett látogatásuk alkalmával beleszerettek a Creppy-atmoszférába.
Szabó László, Kákos Eszter és Oszlánczi Réka a Creppy PalacsintaBistro megnyitóján
„Nem sokáig gondolkodtunk, rögtön éreztem, hogy ez a fajta gasztronómiai élmény Debrecenben is megállná a helyét. Annyira megfogott bennünket a hely hangulata, a palacsintás különlegességek választéka, hogy az első itt elköltött ebédünket követően rögtön megkerestük Rékát, és 1 hét múlva már a franchise lehetőségekről beszélgettünk vele.”- árulta el Kákos Eszter a debreceni Creppy PalacsintaBistro egyik tulajdonosa.
Mivel mindketten értékesítőként dolgoznak, rögtön meglátták a lehetőséget a Creppy által nyújtott franchise koncepcióban. Régi terveik között szerepelt egy vendéglátóhely létrehozása, és mivel debreceni lakosok nem is volt kérdés, hogy hol nyissák meg a Creppy PalacsintaBistrot.
„A debreceni egység megnyitása fontos mérföldkő a Creppy Franchise System életében. Bízunk benne, hogy hamarosan országszerte további franchise üzletek nyilnak.- mondta Dr. Mandel Katalin a Franchise Szövetség Főtitkár Asszonya.
Mit hoz a jövő a Creppy-nek?
A jövőt illetően a Creppy tele van tervekkel. A Creppy Center high-tech oktató konyha és multifunkcionális rendezvény és franchise oktató központ átadása a küszöbön áll, amely hihetetlen lehetőségeket nyit meg ismét a Creppy és a palacsinta rajongók előtt.
A legfőbb célkitűzés azonban a Creppy franchise terjeszkedése. Ez az ugyanis, amit a márka teljes erőbedobással építeni szeretne.
Álmuk egy, a legmodernebb technológia alapján működő, prémium palacsintás étteremhálózat kialakítása, mellyel a vendéglátás új szintjét tudják megmutatni, terjeszteni a rendkívüli Creppy élményt, egyre több palacsinta-rajongót szerezve ezáltal.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Egy jól működő vállalkozást szeretnél franchise rendszerré alakítani és terjeszkedni? Íme néhány fontos szempont, amit érdemes figyelembe venned egy franchise koncepció kialakításakor.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.