Debrecenben nyit a magyar palacsintaház első franchise étterme
Az elmúlt évek sikereinek köszönhetően a Creppy mára egy sikeres franchise márkává nőtte ki magát, amit jelenleg a világ 12 legígéretesebb innovatív franchise vállalkozása között tartanak számon. A dinamikusan fejlődő vállalkozás most egy újabb mérföldkőhöz ért, ugyanis Debrecenben nyílik a PalacsintaHáz első franchise étterme.
A díjnyertes koncepció
A hatalmas népszerűségnek örvendő Creppy nem csak hazánkat hódította meg, de már Amerikában is felfigyeltek a palacsinta íz-élményt egy teljesen új perspektívába helyező vállalatra. Idén Las Vegasban a franchise legnagyobb nevei a Creppy Franchise koncepcióját beválasztották a világ 12 legígéretesebb szisztémája közé.
„A Creppy prémium palacsintás vendéglátásának története 2006-ban indult útjára Miskolcról, a PalacsintaHáz megnyitásával. Az évek szorgalmas munkájának és a tudatos fejlesztéseknek köszönhetően 2014-ben megalapítottuk és levédettük a Creppy márkanevet, melyre építve mára kidolgozásra került és végső formát öltött a Creppy részletes franchise rendszere.”- árulta el a Creppy alapítója, Oszlánczi Réka.
Réka elmondása szerint a Creppy franchise koncepció alapja a márka által nyújtott kivételes, prémium palacsintás vendéglátás, amelyben művészi szinten alkotják a palacsintás ételkülönlegességeket, mindezt éttermi színvonalon, egyedi szervizzel kínálva a vendégeknek.
Páratlan Creppy élmény várja a debrecenieket is
A Creppy nem csupán egy kiváló étterem, nem csak egy remek palacsintázó - a Creppy a palacsintás vendéglátás Disneylandje!
Fő portékájuk - ami talán sikerük egyik kulcsa is- a „Creppy élmény”, melynek komplexitásába beletartozik az egyedi palacsintás ételkülönlegességek mellett a Creppy étterem utánozhatatlan atmoszférája, illetve a kiszolgálás magas színvonala is.
Prémium vendéglátásukat és palacsintás különlegességeiket mindig elérhetővé teszik az a legtöbb ember számára. Fontos számukra, hogy minél szélesebb körben hozzáférhetővé tegyék, és minél többen megtapasztalhassák a Creppy élményt.
Ehhez az élményhez szeretnének társulni most a Creppy debreceni franchise partnerei, Kákos Eszter és Szabó László, akik már az első PalacsintaHázban tett látogatásuk alkalmával beleszerettek a Creppy-atmoszférába.
Szabó László, Kákos Eszter és Oszlánczi Réka a Creppy PalacsintaBistro megnyitóján
„Nem sokáig gondolkodtunk, rögtön éreztem, hogy ez a fajta gasztronómiai élmény Debrecenben is megállná a helyét. Annyira megfogott bennünket a hely hangulata, a palacsintás különlegességek választéka, hogy az első itt elköltött ebédünket követően rögtön megkerestük Rékát, és 1 hét múlva már a franchise lehetőségekről beszélgettünk vele.”- árulta el Kákos Eszter a debreceni Creppy PalacsintaBistro egyik tulajdonosa.
Mivel mindketten értékesítőként dolgoznak, rögtön meglátták a lehetőséget a Creppy által nyújtott franchise koncepcióban. Régi terveik között szerepelt egy vendéglátóhely létrehozása, és mivel debreceni lakosok nem is volt kérdés, hogy hol nyissák meg a Creppy PalacsintaBistrot.
„A debreceni egység megnyitása fontos mérföldkő a Creppy Franchise System életében. Bízunk benne, hogy hamarosan országszerte további franchise üzletek nyilnak.- mondta Dr. Mandel Katalin a Franchise Szövetség Főtitkár Asszonya.
Mit hoz a jövő a Creppy-nek?
A jövőt illetően a Creppy tele van tervekkel. A Creppy Center high-tech oktató konyha és multifunkcionális rendezvény és franchise oktató központ átadása a küszöbön áll, amely hihetetlen lehetőségeket nyit meg ismét a Creppy és a palacsinta rajongók előtt.
A legfőbb célkitűzés azonban a Creppy franchise terjeszkedése. Ez az ugyanis, amit a márka teljes erőbedobással építeni szeretne.
Álmuk egy, a legmodernebb technológia alapján működő, prémium palacsintás étteremhálózat kialakítása, mellyel a vendéglátás új szintjét tudják megmutatni, terjeszteni a rendkívüli Creppy élményt, egyre több palacsinta-rajongót szerezve ezáltal.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Sokáig lehetne beszélni a franchise üzleti vonzatairól, a lehetőségeiről és kockázatairól, a mérvadó statisztika szerint a partnerek mindössze 5%-a megy csődbe, ami piaci viszonylatban kiemelkedőnek számít. Azonban van emberi oldala is, hiszen a franchise legalább annyira szól a kapcsolat teremtésről, mint a pénzügyi sikerről.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
Egy jól működő vállalkozást szeretnél franchise rendszerré alakítani és terjeszkedni? Íme néhány fontos szempont, amit érdemes figyelembe venned egy franchise koncepció kialakításakor.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.