Frissítő fagyi-smoothie franchise

Átfogó támogatási rendszer / A Fruitisimo franchise partnerei az üzletnyitás előtt és után is támaszkodhatnak a hálózat átfogó támogatási rendszerére olyan területeken, mint a kialakítás, adminisztráció, munkaerő toborzás, képzés és oktatás, beszállítói hálózat, helyi és globális marketing, továbbképzések, stb.
Hétfő
2019.04.01
Két év magyarországi működés és öt budapesti gyümölcslébár megnyitása után a Fruitisimo elérhetővé tette franchise programját.
 

A Fruitisimo egy friss gyümölcslébár és fagyizó hálózat, ami 2003-ban indult útjára a Cseh Köztársaságból, központja Prágában található. Az alapszortiment frissen, helyben elkészített gyümölcs- és zöldséglevekből, valamint a saját gyárban, a hálózat számára exkluzívan készített kézműves fagylaltokból áll. Ezeket egészítik ki a Fruitisimo házi süteményei, üdítők, snackek és egyéb termékek. A cseh márka – a franchise rendszer bevezetésének és egy dinamikus hálózatfejlesztés eredményeként – jelenleg több mint 70 bárral van jelen hazai piacán, valamint Szlovákiában és Magyarországon.

Az első magyarországi Fruitisimo 2017 márciusában nyitotta meg kapuit a budapesti Westend bevásárlóközpontban. Annak ellenére, hogy a hálózatfejlesztés során a márka nagyban támaszkodik franchise partnerekre (az összes Fruitisimo közel felét üzemeltetik franchise partnerek), a magyarországi üzletnyitások ezidáig mind saját, vállalati hatáskörben valósultak meg. A két év alatt öt budapesti egységet is sikeresen beindító Fruitisimo a közelmúltban azonban hazánkban is elérhetővé tette franchise programját, így pedig egy (vagy több) gyümölcslébár-fagylaltozó megnyitásának lehetőségét a magyarországi vállalkozók számára.

Rugalmas együttműködés

A Fruitisimo franchise egy ideális üzleti vállalkozás gyakorlatilag bárki számára, aki tud azonosulni a Fruitisimo filozófiával és stratégiájával, megfelelő vállalkozói szellemmel, üzleti lelkesedéssel rendelkezik, valamint természetesen a szükséges pénzügyi erőforrásokkal. Ezutóbbi nagyjából 50 és 75 ezer euró közötti teljes befektetést jelent a helyszíntől, az üzlethelyiség műszaki állapotától, főbérlői/hatósági követelményektől függően.

A klasszikus Fruitisimo smoothie-, gyümölcslébárok kialakításához ideális helyszínt jelentenek a bevásárlóközpontok és plázák (mind az öt budapesti egység plázában található), azonban a franchise hálózat menedzsmentje tovább tekintett, és – gondolván a bevásárlóközpontok véges számára és elérhetőségére – a koncepció adaptálhatóvá vált nagyobb irodaházak, üzleti negyedek és turisztikai csomópontok vonzáskörzetében, valamint kórházakban és egészségközpontokban is. A klasszikus márkaüzlet formátum mellett pedig a hálózat dolgozik a shop-in-shop üzletformátumon is.

A Fruitisimo hálózatfejlesztés középtávú tervei 50 magyarországi egység megnyitásáról szólnak a következő öt évben, aminek megvalósításában elsősorban hazai franchise partnerekre támaszkodna a hálózat. A magyarországi fejlesztésekkel párhuzamosan a nemzetközi bővítés is folyamatosan napirenden van a Fruitisimo számára, jelenleg is zajlanak a tárgyalások Németországban, Ausztriában, Lengyelországban és Romániában is.


Franchise partnerekre támaszkodva / A Fruitisimo hálózatfejlesztés középtávú tervei 50 magyarországi egység megnyitásáról szólnak a következő öt évben.