Frissítő fagyi-smoothie franchise
A Fruitisimo egy friss gyümölcslébár és fagyizó hálózat, ami 2003-ban indult útjára a Cseh Köztársaságból, központja Prágában található. Az alapszortiment frissen, helyben elkészített gyümölcs- és zöldséglevekből, valamint a saját gyárban, a hálózat számára exkluzívan készített kézműves fagylaltokból áll. Ezeket egészítik ki a Fruitisimo házi süteményei, üdítők, snackek és egyéb termékek. A cseh márka – a franchise rendszer bevezetésének és egy dinamikus hálózatfejlesztés eredményeként – jelenleg több mint 70 bárral van jelen hazai piacán, valamint Szlovákiában és Magyarországon.
Az első magyarországi Fruitisimo 2017 márciusában nyitotta meg kapuit a budapesti Westend bevásárlóközpontban. Annak ellenére, hogy a hálózatfejlesztés során a márka nagyban támaszkodik franchise partnerekre (az összes Fruitisimo közel felét üzemeltetik franchise partnerek), a magyarországi üzletnyitások ezidáig mind saját, vállalati hatáskörben valósultak meg. A két év alatt öt budapesti egységet is sikeresen beindító Fruitisimo a közelmúltban azonban hazánkban is elérhetővé tette franchise programját, így pedig egy (vagy több) gyümölcslébár-fagylaltozó megnyitásának lehetőségét a magyarországi vállalkozók számára.
Rugalmas együttműködés
A Fruitisimo franchise egy ideális üzleti vállalkozás gyakorlatilag bárki számára, aki tud azonosulni a Fruitisimo filozófiával és stratégiájával, megfelelő vállalkozói szellemmel, üzleti lelkesedéssel rendelkezik, valamint természetesen a szükséges pénzügyi erőforrásokkal. Ezutóbbi nagyjából 50 és 75 ezer euró közötti teljes befektetést jelent a helyszíntől, az üzlethelyiség műszaki állapotától, főbérlői/hatósági követelményektől függően.
A klasszikus Fruitisimo smoothie-, gyümölcslébárok kialakításához ideális helyszínt jelentenek a bevásárlóközpontok és plázák (mind az öt budapesti egység plázában található), azonban a franchise hálózat menedzsmentje tovább tekintett, és – gondolván a bevásárlóközpontok véges számára és elérhetőségére – a koncepció adaptálhatóvá vált nagyobb irodaházak, üzleti negyedek és turisztikai csomópontok vonzáskörzetében, valamint kórházakban és egészségközpontokban is. A klasszikus márkaüzlet formátum mellett pedig a hálózat dolgozik a shop-in-shop üzletformátumon is.
A Fruitisimo hálózatfejlesztés középtávú tervei 50 magyarországi egység megnyitásáról szólnak a következő öt évben, aminek megvalósításában elsősorban hazai franchise partnerekre támaszkodna a hálózat. A magyarországi fejlesztésekkel párhuzamosan a nemzetközi bővítés is folyamatosan napirenden van a Fruitisimo számára, jelenleg is zajlanak a tárgyalások Németországban, Ausztriában, Lengyelországban és Romániában is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.